اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان:

روز قدس نقطه امید مسلمین جهان است/ هدف آمریکا و اسرائیل ضربه زدن به مقاومت است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: روز قدس نقطه امید مسلمین جهان و نماد ایستادگی امت‌های اسلامی است.

روز قدس نقطه امید مسلمین جهان است/ هدف آمریکا و اسرائیل ضربه زدن به مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ایرج حسن‌زاده در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به برکت تدبیر حکیمانه امام راحل فریادهای مرگ بر اسرائیل در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز می‌شود و این فریادها بعد از گذشت سال‌ها موج عظیمی ایجاد کرده و امروز موجب انزوای هر چه بیشتر رژیم غاصب اسرائیل شده است.

وی افزود: از زمانی  که امام خمینی(ره) آخرین روز ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند شاهد حضور یکپارچه مردم هستیم که امروزه بیش از 80 کشور در سراسر دنیا و 780 شهر در سراسر ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعار مراتب انزجار و تنفر خود را به رژیم  غاصب منحوس صهیونیستی اعلام نشان داند.

وی بیان کرد: ما امیدواریم به یاری خداوند و تمهیدات انقلاب اسلامی و با عنایت به افزایش بصیرت مردم به ویِژه مسلمانان خاورمیانه و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا شاهد این باشیم که اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر و نیروهای اسلامی به جایگاه‌های رفیعی دست خواهند یافت.

حسن‌زاده اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس برکات و دستاوردهای بسیار مهمی به همراه داشته که وحدت کشورهای اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و یادآوری ضرورت وحدت مسلمانان در برابر تهدیدات مشترک جهان اسلام از مهم‌ترین دستاوردهای این راهپیمایی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها نه تنها دشمن فلسطین بلکه دشمن همه کشورهای مسلمان از جمله مصر و سوریه و لیبی و لبنان بوده و مقابله با این دشمن برای همه کشورهای اسلامی ضروری است.

روز قدس نماد ایستادگی امت‌های اسلامی است

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه روز قدس نماد ایستادگی امت‌های اسلامی است تصریح کرد: روز قدس خاص فلسطین نیست بلکه خاص جهان اسلام است.

وی افزود: با توجه به تحولات اخیر کشورهای مصر و سوریه و تلاش نظام سلطه برای ایجاد اختلاف بین ملل و مذاهب اسلامی راهپیمایی امسال روز قدس از اهمیت و ضرورت دو چندانی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است که باید همه مسلمانان آزادی‌خواه جهان در این راهپیمایی شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان افزود: استکبار جهانی می‌داند جمهوری اسلامی ایران و مشروعیتش متکی به مردم متدین آگاه و اتحاد آنها است و بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای خاورمیانه نشات گرفته  از این اتحاد و حضور مردم ایران اسلامی است.

حسن‌زاده با بیان اینکه روز قدس امسال ثابت خواهد کرد جبهه استکبار و صهیونیسم در پیشگاه ملت‌های آزاده جهان در انزوای کامل قرار دارند، بیان کرد: به برکت روز قدس اکثر کشورها و ملت‌های جهان در موضوع فلسطین به رویکردی واحد و نزدیک رسیده‌اند و روز قدس امسال نوید بخش نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

وی گفت: هر چه راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر برگزار شود و مردم با اتحاد و حضور و یکدلی به دور از دو دستگی در کنار یکدیگر  می‌توانند موجب انزوای کامل استکبار شوند.

حسن‌زاده بیان کرد: امنیت در سایه حضور مردم است استراتژی نظام حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه تنشی است پیروزی نظام در سایه بصیرت مردم است.

وی تصریح کرد: امروز ملت‌های مسلمان با شجاعت تمام در برابر استکبار جهانی به پا می‌خیزند تا علاوه بر دفاع از مظلومیت فلسطین و آزادسازی بیت‌المقدس، عظمت و بزرگی جهان اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

وی تاکید کرد: امروز بار دیگر جهان در برابر عظمت دنیای اسلام و وحدت و یکپارچگی مسلمانان انگشت تحیر بر زبان می‌گیرد که این نیز یکی دیگر از دستاوردهای مهم روز قدس و راهپیمایی باشکوه آن است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان و مردمان شریف بیجار گروس در راهپیمایی امروز نشانگر عظمت دنیای اسلام است که مستکبران عالم را بار دیگر به هراس می‌اندازد.

انتهای پیام/79015/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول