اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

روز قدس روز مبارزه مستضعفین علیه مستکبرین است

استاندار مرکزی گفت: روز قدس روز حق علیه باطل، روز اسلام و ایران و امام راحل و روز مبارزه مستضعفین علیه مستکبرین است.

روز قدس روز مبارزه مستضعفین علیه مستکبرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار داشت: امام راحل با شناخت درست، درک صحیح، دور اندیشی و بصیرت روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به روز به صحنه کشاندن همه ظرفیت‌های جهان اسلام و اراده‌های پولادین ملت‌های آزاده در برابر حمله‌ دژخیمانه رژیم صهیونیستی به قبله‌گاه اول مسلمین و پاره تن اسلام تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: امام(ره) در 16 مرداد ماه سال 58 با تدبیر و دوراندیشی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد و امروز بعد از گذشت 34 سال عظمت این کار بزرگ به وضوح در کشورهای مسلمان جهان قابل مشاهده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه روز قدس روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمین اشغال شده فلسطین است، بیان داشت: این روز مقدس، روز فریاد آزادی سرزمین اشغالی است که به ابتکار امام و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری امروز به نماد اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمانان از نظام ظالمانه صهیونیستی بدل شده است.

شعبانی‌فرد ادامه داد: امروز وحشت رویارویی با منطق نورانی اسلام سراسر وجود رژیم جعلی اسرائیل را در برگرفته است، آنچه امروز در کشورهایی چون مصر، تونس، لیبی، لبنان، پاکستان، عراق و ایران و سایر نقاط دنیا صورت گرفته و همه برای نابودی اسرائیل غاصب یک صدا شده‌اند، موجی از وحشت را در بین صهیونیست‌ها به راه انداخته است.

وی ادامه داد: در 65 سال گذشته اندیشه و تفکر صهیونیسم این بود که از نیل تا فرات حکمفرمانی کرده و مرزهایش را گسترش دهد، سرزمین فلسطین و بخش‌هایی از قطر و عربستان و لبنان و  دیگر کشورهای خاورمیانه را تصرف کند و رژیم جعلی خود را گسترش دهد، اما امروز به برکت بیداری اسلامی و اعتماد به نفسی که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در جهان به وجود آورده نه تنها این رویای خود را بر باد رفته می‌بیند، بلکه دست و پا می‌زند موجودیت پوشالی امروز خود را حفظ کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه اسرائیل غاصب هیچگاه تصور نمی‌کرد اسلام بتواند در مرزهایی که حکمرانانش توسط دست‌نشاندگان آمریکا بر سر کار آمده بودند، به پیروزی برسد، گفت: امروز مرزهای اسلام در کنار قدس است، امروز حزب‌الله به قدری قدرت پیدا کرده که دشمن اصلی اسلام را که اسرائیل غاصب است، در سرزمین خودشان زمین‌گیر کند.

شعبانی‌فرد با اشاره به وقایع کشور مصر اظهار داشت: اگر می‌بینیم در سوریه صدها هزار نفر از شیعیان و مسلمانان به خاک و خون کشیده می‌شوند، اما به جای اینکه عاملان این قتل‌ عام‌ها را تروریسم بخوانند، حزب‌الله لبنان را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهند و این به خاطر ترس از حزب‌الله است.

وی تصریح کرد: حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه به خوبی در برابر صهیونیسم به پیروزی رسید و موجب رسوایی آنان شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است، ابراز داشت: امروز آمریکا و متحدانش تکفیری‌‌ها و سلفی‌ها را در سوریه مسلح می‌کنند و آنان را به جان مردم بی‌گناه می‌اندازند تا از این طریق زمینه فرار اسرائیل غاصب را فراهم کرده و از خطر جبهه مقاومت دور کنند.

شعبانی‌فرد با اشاره به انقلاب مردم کشورهای مصر، تونس، یمن و لیبی ابراز داشت: با وقوع این انقلاب‌ها رسانه‌های رژیم صهیونیستی هشدار دادند که این انقلاب‌ها انقلابی مردمی می‌باشد و پیامدهای آن به خطر افتادن رژیم صهیونیستی است که دیدیم همین گونه نیز شد.

وی بیان داشت: اگر می‌بینیم دشمنان در جنوب لبنان و سوریه و در بسیاری از کشورها اختلافات قومی و دینی بین شیعه و سنی به راه انداخته و دست به شیعه کشی زده‌اند، همه این مشکلات از اهداف پلید آمریکا و وهابی‌ها و رژیم جعلی اسرائیل است.

استاندار مرکزی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل غاصب از یک طرف سلاح‌های کشنده به تروریست‌‌های سوریه می‌دهند و از طرف دیگر می‌گویند ما دنبال سیاست مذاکره سیاسی هستیم و این واقعا خنده‌دار است.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه هم اکنون دو اندیشه سازش و مقاومت در فلسطین مطرح است، افزود: در سال 2002 انتفاضه آغاز شد، بعد از جنگ 33 روزه در سال 2006 اسرائیلی‌ها به خوبی متوجه شدند نمی‌توانند در مقابل جوانان غزه و لبنان که تحت مدیریت سید حسن نصرالله بودند، مقاومت و ایستادگی کنند و خود را شکست خورده دیدند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس که تنها راه زمین زدن جبهه مقاومت را ایجاد اختلاف و قوم کشی و برادر‌کشی می‌دید، سلفی‌ها و تکفیری‌ها را به جان مردم مسلمان کشورهایی چون سوریه انداخت تا خود را نجات دهد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: امروز و با توجه به شرایط خاورمیانه اسلامی آرمان فلسطین از حساسیت بیشتری برخوردار است و مسلمانان باید برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف با هم متحد و هم قسم شوند.

شعبانی‌فرد تاکید کرد: امروز 65 سال گذشته نیست، امروز جوانان غزه و لبنان ثابت کردند در جنگ 33 روزه چه بلایی بر سر دشمنان اسلام خواهند آورد، اسرائیل غاصب زمانی مدعی بود بزرگ‌ترین زرادخانه‌ها و قوی‌ترین بمب‌های اتمی را در اختیار دارد، اما در حالی که از پشتیبانی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و پول‌های عربستان برخوردار است، ولی روز به روز بیشتر به سوی نابودی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه مسلمانان تا آخرین قطره خون خود برای زدودن آفت اسرائیل غاصب از جهان اسلام ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: روز قدس روز حق علیه باطل، روز اسلام و ایران و امام راحل است، روز قدس روز مبارزه مستضعفین علیه مستکبرین است.

انتهای پیام/87001/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول