اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

حضور پر شور و حماسی جامعه ورزش اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس

جامعه ورزش استان اصفهان که همواره در صحنه نخست رویدادهای انقلابی حضور داشته‌اند، همپای سایر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و انزجار خود را از رژیم غاصب اعلام کردند.

حضور پر شور و حماسی جامعه ورزش اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم روز جهانی قدس همچون سال‌های گذشته همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شده و مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان شور حماسی دیگری را در این روز به نمایش گذاشتند.

جامعه ورزش استان اصفهان نیز همانند سایر اقشار مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کرده و صحنه‌های زیبایی از وحدت جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ورزشکاران، مربیان، داوران، مسئولان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، مسئولان باشگاه‌های اصفهانی و روسای هیئت‌های ورزشی در ورزشگاه تختی اصفهان حضور پیدا کرده و به صورت متحد و هماهنگ به سمت میدان امام خمینی حرکت کردند.

اداره ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در روزهای گذشته با اعلام فراخوان‌هایی از جامعه ورزش برای حضور در این مراسم دعوت کرده و جامعه ورزش استان اصفهان نیز این دعوت را لبیک گفتند.

برخی از هیئت‌های ورزشی ورزشکاران خود را با لباس‌های متحد الشکل در این مراسم شرکت داده و حضور پر شور و نشاط جامعه ورزش در بین سایر اقشار مردم نمود بیشتری داشت.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول