اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

روز قدس روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی است

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه استکبار و به ویژه رژیم صهیونیستی است.

روز قدس روز خروش امت اسلامی علیه استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهر گرگان در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به ابتکار تاریخی امام راحل در نامگذاری روز قدس، اظهار داشت: هر چه از عمر با برکت فرمان معنوی و تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس می‎گذرد نه تنها بر حضور میلیونی و پرشور مردم ایران افزوده شد بلکه سایر ملت‎های مسلمان و آزاده اقصی نقاط جهان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‎کنند.

مسئله فلسطین باید مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین محور وحدت اسلامی است و در اندیشه والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مهمترین مسئله دنیای اسلام، فلسطین بیان شده است که باید مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد.

وی مسجدالاقصی را پایگاه عروج پیامبر عشق و محبت خواند و خاطرنشان کرد: سالیان درازی است که این پایگاه عشق در چنبره خون‌آشامان شیطان‌صفت گرفتار شده تا از آن محل بتوانند تفرقه را بین امت واحده اسلامی به شکل روز افزون گسترش دهند و صلح و آرامش را از سرزمین‎های آنان بزدایند تا صهیونیسم جهانی بتوانند به اشکال گوناگون منافع دنیاپرستانه خویش را با خونریزی‎ها و هتک حرمت‎ها حاصل کنند.

ایران با مقاومت در برابر استکبار توانست به استقلال، آزادی و عزت بین‎المللی دست یابد

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان یادآور شد: نخستین حرکت آزادسازی امت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران مشاهده شد و ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار توانست به استقلال، آزادی و عزت بین‎المللی دست یابد.

لشکربلوکی اذعان داشت: امسال در حالی روز جهانی قدس فریاد مظلومیت فلسطین را سر می‎دهیم که استکبار جهانی آتش فتنه و درگیری را در بعضی از کشورهای اسلامی همچون سوریه و مصر شعله‎ور ساخته است.

با شکل‎گیری جبهه مقاومت اسلامی، اسرائیل در بحرانی‎ترین شرایط به سر می‎برد

وی ابراز امیدواری کرد امروز با شکل‎گیری جبهه مقاومت اسلامی، نهضت آزادی فلسطین و بیداری اسلامی ترس بزرگی بر دل اسرائیل انداخته و این رژیم غاصب در بحرانی‎ترین شرایط به سر می‎برد.

وی گفت: متأسفانه اسلام‎ستیزی و از بین بردن حقوق مسلمانان نه تنها در فلسطین بلکه در سایر نقاط جهان نیز مشاهده می‎شود که از نمونه‎های بارز آن می‎توان به شهادت «مالکوم لطیف شبازنوه مالکم ایکس» رهبر مسلمانان آمریکا اشاره کرد که غریبانه در جنجال‎های خبری رسانه‎های غربی قرار گرفت تا شخصیت این مبارز ضد امپریالیسم بین‎الملل مجهول بماند از این رو وظیفه خطیری بر دوش مسلمانان نهاده شد تا در این شرایط از آرمان‎های خویش دفاع کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان اذعان داشت: دانشجویان بسیجی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و نمایش اقتدار و عزت ملی، همگام با سایر مردم با حضور پرشور و آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد مظلومیت کودکان و مردم فلسطین را سر دادند و گامی محکم برای سرنگونی غده سرطانی، اسرائیل غاصب برداشتند.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول