اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

قدس محور هویت و اتحاد امت اسلام است

امام جمعه سیرجان گفت: قدس شریف محور هویت و اتحاد امت اسلام در سراسر جهان است.

قدس محور هویت و اتحاد امت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: پس از 34 سال اعلام روز قدس از سوی امام خمینی (ره) هر ساله این روز اتحاد مسلمانان را علیه ظلم رژیم صهیونیستی بیشتر می‌کند و امروز این رژیم غاصب از اتحاد و بیداری مسلمانان وحشت دارد و برای تفرقه میان امت اسلام تلاش می‌کند.

وی نظام اسلامی را الگوی مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیست عنوان کرد و افزود: امام راحل که رهبری نهضت اسلامی ایران را بر عهده داشت قبل از پیروزی انقلاب هم افشا کننده جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین بود و انقلاب ما همچون ملت ایران الگوی مبارزه با رژیم صهیونیستی است و این مبارزه به همراه همه ملت‌های منطقه تا محو رژیم اشغالگر ادامه دارد.

حسینی ابراز داشت: قدس شریف محور هویت و اتحاد امت اسلام در سراسر جهان است.

خطیب جمعه سیرجان ننگ همکاری دولت‌های عرب منطقه با رژیم غاصب را ننگی تاریخی عنوان کرد که هیچ‌گاه از دامن تاریخ پاک نمی‌شود و افزود: امام راحل فرمود «اگر دولت‌ها و ملت‌های مسلمان متحد شوند، نامی از اشغالگران باقی نمی‌ماند، لذا خودفروختگی این دولت‌ها به حدی است که راضی می‌شوند، ملت خود را برای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بکشند، اما ملت‌ها راه خود را می‌روند که مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی است و به زودی شاهد زوال و نابودی این ستمگران هستیم.

حسینی غوغای طرح صلح و سازش توسط آمریکا را یک تبلیغات توخالی و دروغ برای جلوگیری از اخبار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و گفت: حتی حضور مردم و مسلمانان جهان برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین موجب وحشت این رژیم و آمریکا می‌شود در صورتی که جهان می‌داند، نماینده واقعی ملت فلسطین آنهایی هستند که با ملت فلسطین علیه جنایات و کشتار این ملت مظلوم مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌ایستند.

وی کشتار ملت سوریه و مصر و بحرین را از دیگر جنایات همدستی رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کرد و افزود: هر کجا منافع استکبار جهانی و آمریکا به خطر افتد، انسان‌ها قربانی می‌شوند و امروز حزب‌الله لبنان به خاطر مبارزه با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در لیست تروریست قرار می‌گیرد، اما کشتار مردم مسلمان در سوریه، مصر، بحرین و افغانستان و هر جای دیگر دارای مدال افتخار و مورد حمایت است.

خطیب جمعه سیرجان از حضور مردم شهرستان سیرجان در مراسم روز قدس قدردانی کرد و گفت: این حضورها جهانی شده است و نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند و امروز آنها هم می‌دانند که نمی‌توانند، آتش قهر ملت‌ها را خاموش کنند.

حسینی به بحث تقوای الهی و فیوضات ماه مبارک رمضان پرداخت و از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در مراسم شب‌های قدر و عزاداری امام علی (ع) قدردانی و بر حفظ حرمت ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.

راهپیمایی روز قدس در سیرجان

مراسم راهپیمایی مردم سیرجان پیش از ظهر امروز از چهارراه رضویه با حضور گسترده مردم آغاز و تا حسینیه امام خمینی (ره) به عنوان محل برگزاری نماز جمعه ادامه یافت و در این مراسم نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/80015/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول