اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قم:

بیداری اسلامی نتیجه روز قدس است

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به بیداری اسلامی به عنوان یکی از نتایج روز قدس گفت: فریادهایی که ملت ایران و سایر مسلمانان طی این سال‌ها بر سر اسرائیل سر داده‌اند سبب شکل‌گیری این بیداری شد.

بیداری اسلامی نتیجه روز قدس است

رضا حافظی امروز در حاشیه راهپیمایی بزرگ مردم قم در روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه روز قدس به تنهایی دارای ارزشی والاست اظهار کرد: در این روز در حقیقت اسلام زنده شده و حیاتی دوباره به جامعه و امت اسلامی داده می‌شود.

وی روز قدس را یکی از نقاط مشترک همدلی و وحدت میان مسلمانان دانست و افزود: در این روز همه پیروان مذاهب گوناگون اسلامی همصدا با هم برای آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در روز قدس مسئله فلسطین به جهانیان یادآوری می‌شود گفت: همین امر سبب زنده ماندن یاد قدس و سرنگونی اسرائیل خواهد شد.

وی ادامه داد: همه آزادی‌خواهان و مخالفان ظلم در روز قدس آگاهی صد چندانی نسبت به قدس می‌یابند و ملت مسلمان هم برای آزادی فلسطین تلاش می‌کنند.

حافظی با اشاره به بیداری اسلامی به عنوان یکی از نتایج روز قدس خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد سر می‌دهند و همین امر سبب شده است بیداری اسلامی شکل بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر تلاش همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین عنوان داشت: باید از خداوند بخواهیم روزی این فریادها را به عاملی برای سرنگونی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی استکبار جهانی تبدیل کند.

انتهای پیام/78004/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول