اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان ابهر:

روز قدس، روز اعلام انزجار از صهیونیسم غاصب است

امام جمعه شهرستان ابهر گفت: روز قدس، روز اعلام انزجار و تنفر از صهیونیسم غاصب و حامیان آنهاست.

روز قدس، روز اعلام انزجار از صهیونیسم غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر با اشاره به سخنی از امام نخست شیعیان جهان اظهار داشت: امام(ره) می‌فرمایند که ای بندگان خدا هم‌اکنون به گوش باشید و اعمال صالح انجام دهید در حالیکه زبان‌ها آزاد، بدن‌ها سالم، اعضا و جوارح نرم و آماده، میدان عمل وسیع و فرصت باقی است، پیش از آنکه این فرصت‌ها را از دست بدهید و مرگ فرا رسد.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی می‌گویند که هنوز فرصت هست و زمان باقی است، ادامه داد: انسان‌هایی در این جهان خاکی گناه می‌کنند به امید اینکه هنوز فرصت باقی است در حالی که این فرصت‌ها زود به پایان می‌رسد.

امام جمعه شهرستان ابهر با بیان اینکه مومنان و انسان‌ها باید از هر فرصتی به ویژه ماه ضیافت الهی برای نزدیکی به خدا استفاده کنند، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام در مورد فضیلت‌های بسیار ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی می‌فرماید «ای مردم درهای بهشت در این ماه باز است، از خدا مسئلت کنید آن را به روی شما نبندد، چرا که کلیدهای آسمانها و زمین به دست خداست».

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماه ضیافت الهی در حال پایان است، ادامه داد: وداع با ماه مبارک رمضان برای کسی است، که با ماه مبارک رمضان مانوس بوده و این ماه دوست او باشد، وگرنه آن کسی که با این ماه نبود وداعی ندارد، چراکه نتوانسته به خوبی از فیوضات این ماه بهره‌مند شود.

*روز قدس روز حمایت از مظلومان است

رحیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل در انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس متعلق به همه مسلمانان و اعلام برائت از دشمنان صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه همه در روز قدس انزجار خود را از ددمنشی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، افزود: روز قدس، روز اعلام انزجار از رژیم‌هایی است که با سکوت خود جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را تایید می‌کنند.

امام جمعه شهرستان ابهر در ادامه با تقدیر از حضور مردم ابهر در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: حضور مردم با زبان روزه و در هوای گرم نشان‌دهنده پایبندی مردم به آرمان‌های امام راحل است.

وی با بیان اینکه روز قدس فقط متعلق به حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست، افزود: روز قدس روز حمایت از همه مظلومان جهان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز 65 سال است از غصب فلسطین توسط صهیونیسم می‌گذرد، ادامه داد: جامعه بین‌المللی به ویژه سازمان‌های به ظاهر مدعی حقوق بشری و دموکراسی‌خواهی دنیا هیچ‌ کاری در قبال مردم مظلوم فلسطین انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/2308/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول