اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس:

روز قدس روز نمایش اراده فولادین امت اسلام در برابر اشغالگران و متجاوزان است

نماینده مردم تربت‌حیدریه گفت: روز قدس روز نمایش عزم و اراده فولادین و عظمت یک امت به پا خواسته در برابر ستمگران و اشغالگران و متجاوزان است.

روز قدس روز نمایش اراده فولادین امت اسلام در برابر اشغالگران و متجاوزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، ابوالقاسم خسروی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در تربت‌‌حیدریه اظهار داشت: جمعه پایانی ماه مبارک رمضان برابر تدبیر حکیمانه رهبر تمام مسلمانان؛ امام راحل روز قدس نام گرفت.

خسروی گفت: راهپیمایی ملت ایران در اقصی نقاط کشور در این روز روحیه دوچندان به مبارزان فلسطینی در بازپس گرفتن سرزمین مقدس خود از چنگال اسرائیل غاصب می‌دهد.

وی افزود: روز قدس روز نمایش عزم و اراده فولادین و عظمت یک امت به پا خواسته در برابر ستمگران، اشغالگران و متجاوزان است.

خسروی بیان کرد: امروز روز تحقق یافتن توصیه‌های امام علی (ع) در حمایت از مظلوم است.

وی گفت: خداوند می‌فرماید در مقابل آن دسته از کافران که به عنوان دشمنان دین با شما درجنگ هستند، بایستند تا آنها شدت، صلابت، عزت و آشتی‌ناپذیر بودن شما را با تمام وجود درک کنند و برای مقابله با دشمنان اسلام ساز و برگ مدرن جنگی فراهم کنید و قدرتی را که دارید به رخ دشمن بکشید.

نماینده مردم تربت‌حیدریه تصریح کرد: شما عزیزان و مردم ولایی باید به خاطر داشته باشید راهپیمایی روز قدس، تفسیر همین آیات الهی است و روز جهانی قدس به فرموده مقام معظم رهبری، یک تاکتیک نیست یک استراتژی است، روز قدس روز یک باور ایمانی و یک وظیفه الهی است.

وی گفت: امروز باید ملت و مسئولان هوشیارانه عمل و کاری کنند که در بین مردم نارضایتی ایجاد نشود و ما جنگ تحمیلی هشت ساله را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز جنگ توپ و تانک نیست بلکه جنگ، جنگ اقتصادی است.

انتهای پیام/70005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول