اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی سلامت زنان اعلام کرد

حضور 1200 مقاله داخلی و خارجی در کنگره بین‌المللی سلامت زنان

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی سلامت زنان گفت: هزار و 200 مقاله داخلی و خارجی برای شرکت در کنگره بین‌المللی سلامت زنان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دریافت شده است.

حضور 1200 مقاله داخلی و خارجی در کنگره بین‌المللی سلامت زنان

حمیده محدثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک هزار و 200 مقاله از نقاط مختلف کشور برای شرکت در این همایش بین‌المللی دریافت شده است که حدود هفت مورد از این مقاله‌ها مربوط به مهمانان خارجی شرکت‌کننده در این همایش است.

وی با اعلام اینکه حدود 50 نفر از اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در این مراسم حضور خواهند داشت، تصریح کرد: پنج مهمان خارجی نیز به عنوان سخنران در این مراسم حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کنگره تأثیر شایانی در شناساندن توانمندی‌های علمی کشور به محققان سایر کشورهای دنیا دارد، خاطرنشان کرد: مهمانان خارجی این مراسم از کشورهای انگلیس، آمریکا، کانادا و ترکیه برای شرکت در این مراسم دعوت شده‌اند.

محدثی با اشاره به سخنرانی اساتید برجسته در این مراسم، افزود: 19 نفر از سخنرانان درجه استادی، 22 نفر درجه دانشیاری داشته و بقیه سخنرانان با درجه استادیاری در این همایش سخنرانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود 12 پانل برای این مراسم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در هر پانل حدود هفت سخنران جای داده شده است که شش کارگاه نیز به منظور دریافت مجوز بازآموزی کنگره برای تمام رشته‌های مرتبط در نظر گرفته شده است.

محدثی با اشاره به استقبال گسترده محققان داخلی و خارجی از این همایش، خاطرنشان کرد: هزار و 200 مقاله داخلی و خارجی برای شرکت در این کنگره ارسال و دریافت شده است.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی سلامت زنان مدیریت سلامت زنان، افزایش تحرک بدنی و تغذیه سالم، سلامت روانی و افزایش مهارت‌های زندگی و سلامت اجتماعی را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره بین‌المللی سلامت زنان 20 تا 22 شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های جامعی برای برگزاری مناسب این همایش صورت گرفته است.

محدثی از تشکیل 12 کمیته اجرایی برای ساماندهی اسکان و جانمایی مهمانان داخلی و خارجی خبر داد.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول