اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

مددجویان مجری طرح‌‎های اشتغالزا در اردل شناسنامه سلامت می‌گیرند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل گفت: در راستای حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد از مددجویان مجری طرح‌های اشتغالزا در این شهرستان، تا پایان امسال تمامی مجریان مشاغل شناسنامه سلامت دریافت می‌کنند.

مددجویان مجری طرح‌‎های اشتغالزا در اردل شناسنامه سلامت می‌گیرند

بهرام صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال 52 خیر به حامیان ایتام این شهرستان اضافه شد.

وی افزود: این حامیان در این مدت بیش از 165 میلیون ریال به ایتام کمک کرده‌اند.

صالحی تعداد کل حامیان ایتام این شهرستان را 470 نفر عنوان کرد و گفت: 388 یتیم در این شهرستان از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مندند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل یادآور شد: 160 میلیون ریال نیز به‌منظور تهیه سبد غذایی و توزیع بین نیازمندان از سوی خیران جمع آوری شد.

وی سرکشی از خانواده‌های ایتام تحت حمایت این شهرستان را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به همت کمیته امداد و با حضور مسئولان این شهرستان از 30 خانواده ایتام سرکشی و به 17 خانواده ایتام هم سبد غذایی شامل برنج، روغن و خرما اهدا شد.

صالحی از صدور 270 فقره شناسنامه سلامت برای مجریان طرح‌‎های اشتغالزا در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد از مددجویان مجری طرح‌های اشتغالزا و به منظور پایدارسازی این طرح‌ها مجریان مشاغل شناسنامه سلامت دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل خاطرنشان کرد: دیگر صاحبان طرح‌های اشتغالزا نیز تا پایان امسال شناسنامه سلامت دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول