اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان خبر داد

افزایش بهره ‏وری اولویت نخست برق سمنان / سرمایه‏ گذاری در حوزه سلامت نیروی انسانی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از افزایش بهره‏ وری به عنوان اولویت نخست برق سمنان خبر داد و گفت: سرمایه‏ گذاری در حوزه سلامت نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

افزایش بهره ‏وری اولویت نخست برق سمنان / سرمایه‏ گذاری در حوزه سلامت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏ زاده پیش از ظهر امروز در یکصد و یکمین جلسه کمیته عالی ایمنی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: آموزش مستمر و کاربردی در زمینه ایمنی کارکنان به نوعی سرمایه ‏گذاری در سلامت نیروی انسانی و پیشگیری از حوادث احتمالی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که در جلسات ماهانه ایمنی واحدهای اجرایی سطح شرکت تبادل افکار و تجربیات می‏شود، افزود: در این نشست‏ها، علاوه بر ارائه مطالب آموزشی جدید، حوادث نیز تحلیل و ابعاد حادثه در جلوگیری از بروز حوادث مشابه مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص افرادی که در راستای بهبود کارایی و افزایش بهره ‏وری نیروی انسانی شرکت تلاش مضاعف دارند، استفاده از مکانیزم‏های انگیزشی برای آنان به خصوص در زمینه اقدامات مناسب و موثر ایمنی یک ضرورت است.

موسوی‏ زاده تأکید کرد: اهتمام مسئولان و سرپرستان ایمنی و نظارت دائم آنان بر روند فعالیت اکیپ‏های اجرایی و عملیاتی نقش کلیدی را در پیشگیری از حوادث در بردارد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول