اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

کاروان‌های سلامت به مناطق محروم اردبیل اعزام شده‌اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام کاروان‌های سلامت استان اردبیل به مناطق محروم استان اردبیل خبر داد.

کاروان‌های سلامت به مناطق محروم اردبیل اعزام شده‌اند

بهرام غیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان این کاروان‌های سلامت به روستاهای محروم اعزام شدند تا خدمات بهداشتی – درمانی و امدادی و توانگری به محرومان و آسیب‌دیدگان احتمالی ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها که متشکل از تیم درمان اضطراری، تیم توانا، همای رحمت و کاروان نیکوکاری است در مرکز استان با مشارکت کمیته امداد به روستای خلیل‌آباد اعزام شدند تا به ساکنان این منطقه خدمات ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: این طرح با هدف خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و ارائه آموزش‌های امدادی همه ساله در قالب نیروهای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار می‌شود.

غیبی گفت:‌ این طرح در شهرستان‌های اردبیل، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، کوثر، گرمی، مشگین‌شهر، نمین و نیر انجام می‌شود تا با عزیمت به مناطق محروم و روستایی زمینه و فرصت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و شایسته فراهم آید.

این مسئول تصریح کرد: کاروان‌ها قبل از ورود به روستاها با حضور در مزار شهدا ابتدا با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای والا‌تبار تجدید میثاق کرده و با دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا یاد و نام سرافرازان این سرزمین را گرامی می‌دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان داشت: در کنار این حرکت مبارک خدماتی چون ویزیت رایگان بیماران، آموزش امداد و کمک‌های اولیه و توزیع بسته‌های غذایی، بهداشتی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی همچنین از توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، دیدار و دلجویی از خانواده‌های آسیب‌پذیر خبر داد و افزود: امیدواریم ماحصل این اقدامات کسب رضایت واقعی مردم باشد.

غیبی در پایان از استقرار نیروها و اکیپ‌های امدادی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: ‌از امشب به مدت سه شب در لیالی قدر نیروهای جمعیت هلال احمر با استقرار در جلوی مصلای اردبیل خدماتی را ارائه خواهند کرد تا همشهریان با اطمینان بیشتر از ارائه خدمات هلال احمر در این آیین معنوی و ارزشی حضور یافته و در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/62005/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول