اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی سوادکوه و سوادکوه شمالی:

سلامت‌محوری مبنای فعالیت‌های حوزه اجتماعی بهزیستی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی سوادکوه، گفت: سلامت‌محوری و سلامت‌نگری مبنای فعالیت‌های حوزه اجتماعی بهزیستی است.

سلامت‌محوری مبنای فعالیت‌های حوزه اجتماعی بهزیستی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حاتم دادمهر پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های امور اجتماعی اداره بهزیستی سوادکوه با اشاره به اجرای اصل 21 قانون اساسی برای زیرپوشش قرار دادن زنان و کودکان بی‌سرپرستی که زیرپوشش قوانین حمایتی دیگری نیستند، گفت: زیرپوشش قرار دادن زنان و کودکان بی‌سرپرستی که زی پوشش قوانین حمایتی دیگری نیستند از وظایف اداره بهزیستی است و مبنای فعالیت ما در این حوزه هم سلامت‌نگری و سلامت محوری است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی به ماموریت حوزه اجتماعی بهزیستی اشاره کرد و افزود: حمایت و اختصاص خدمات قادرسازانه به افراد نیازمند فاقد سرپرست، خانواده‌های نیازمند، زنان و دختران خودسرپرست و زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست از ماموریت‌های اداره بهزیستی محسوب می‌شود.

وی به برنامه‌های حوزه اجتماعی بهزیستی اشاره و خاطرنشان کرد: ساماندهی انجمن و موسسات خیریه، طرح بیمه تامین اجتماعی زنان خانه‌دار، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو، توزیع شیر خشک رایگان در جامعه هدف، کمک به تامین حداقل نیاز زندگی مددجویان، نظارت مستقیم بر فعالیت‌های آموزشی و بهداشتی و ایمنی مهدهای کودک که از سازمان بهزیستی مجوز گرفته‌اند و تنظیم فعالیت‌های ورزشی و تفریحات سالم از جمله اهداف واحد اجتماعی بهزیستی است.

دادمهر به پرداخت مستمری به 241 نفر در طول یک سال گذشته به مبلغ 122 میلیون ریال اشاره و خاطرنشان کرد: بن کارت به 247 نفر از افراد زیرپوشش اختصاص یافت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از تهیه و توزیع 200 سبد کالا مربوط ماه رمضان به مبلغ 15 میلیون ریال خبر داد و یادآوری کرد: 209 نفر با همکاری اداره بهزیستی سوادکوه از بیمه خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به پرداخت وام مشاغل خانگی به 21 نفر در سال 91 اشاره کرد و گفت: 11 مورد پرونده جدید در امور اجتماعی بهزیستی سوادکوه شناسایی و تشکیل شده است.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول