اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

وظیفه اصلی بهزیستی حفظ سلامت اجتماعی است

مشاور مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: جامعه وقتی می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را طی کند که دارای سلامت زیستی، روانی و اجتماعی باشد.

وظیفه اصلی بهزیستی حفظ سلامت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان، فریدن عبدالحمید حسینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدن که با حضور بخشدار بخش مرکزی، مسئولان شهرستان و پرسنل اداره بهزیستی در محل اداره بهزیستی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد کریم اهل‌البیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مشارکت مردم و مسئولان را در حل آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها را خواستار شد و اظهار داشت: برای اداره بهتر کارها باید خدمات به صورت تلفیقی ارائه شود.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی بهزیستی پیشگیری است که باید با استفاده امکانات در این قسمت بکوشد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارجح‌تر از درمان است.

در ادامه، بخشدار بخش مرکزی شهرستان فریدن به مشکلات زیادی که در سطح جامعه است و در فرآیند آسیب‌های اجتماعی دخیل است، اشاره و تأکید کرد: مردم شهرستان فریدن مردم سلیس، ساده، صمیمی و کم توقع هستند و قناعت سرمایه بزرگ انسان در زندگی است.

محمد حسینی، تغییر و تحول در ساختار مدیریتی را گامی در راستای توسعه بیان کرد و برای فرزانه یسلیانی، رئیس جدید اداره بهزیستی آرزوی موفقیت کرد.

براساس ابلاغ محمود محمدزاده، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان فرزانه یسلیانی، کارشناس امور معلولان فریدن به سمت رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدن منصوب و از تلاش‌های وحید صادقیان در طول دوران تصدی ریاست اداره بهزیستی فریدن تقدیر شد.

به گزارش فارس، پیشگیری، نظارت بر مراکز ترک اعتیاد، تنظیم سند پیشگیری، اخذ مجوز کمپ، پشتیبانی عمرانی و تغییر و تحول در ساختار مدیریتی اداره بهزیستی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی صادقیان در دوران تصدی مسئولیت اداره بود.

همچنین اداره بهزیستی شهرستان فریدن دارای یک هزار و 730 مددجوی بخش توانبخشی، 270 خانواده تحت پوشش در امور اجتماعی، دو مرکز ترک اعتیاد، یک مرکز نگهداری کودکان عقب مانده، تعداد 7 مهد کودک شهری و تعداد 14 مهد کودک روستایی است.

انتهای پیام/23026/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول