اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

کاروان سلامت در اردبیل به راه افتاد

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت:‌ همزمان با ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) کاروان سلامت با هماهنگی هلال‌احمر و کمیته امداد در اردبیل به راه افتاد.

کاروان سلامت در اردبیل به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جریان سفر کاروان سلامت به روستای خلیل‌آباد اردبیل اظهار داشت: در قالب این کاروان خدمات متنوع به روستاییان ارائه می‌شود که شامل ویزیت رایگان توسط پزشکان، دیدار با خانواده‌های شهدا، توزیع سبد کالایی برای خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند و همچنین برنامه سخنرانی از طریق روحانیان است.

وی تصریح کرد: در اعزام این کاروان هماهنگی‌های مختلف با هلال‌احمر صورت گرفته تا کلاس‌های امداد و نجات به صورت پنج ساعته نیز برگزار شود تا روستاییان بتوانند آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینند.

قدیمی با یادآوری اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد اجرایی و عملیاتی می‌شود، خاطر نشان کرد: در طول این ایام علاوه بر همکاری با هلال‌احمر در اجرای این طرح و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی سعی داریم اطعام نیازمندان را روزانه 500 نفر انجام دهیم که این برنامه در مجتمع الغدیر کمیته امداد صورت می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در قالب طرح محسنین نیز کمک به خانواده‌های نیازمند به صورت فوری و با اولویت انجام می‌شود که انتظار می‌رود هموطنان به ویژه خیرین و نیکوکاران در اجرای این طرح کمیته امداد را یاری کنند.

وی در ادامه بیان کرد: امشب در مسجد قدس اردبیل نیز نخستین شبکه نیکوکاری راه‌اندازی می‌شود که همزمان با این برنامه اطعام 500 نفر در مسجد قدس با کمک هیئت امنای مساجد و مسجد قدس انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با یادآوری اینکه شبکه نیکوکاری در حقیقت استفاده از ظرفیت محلات در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خداپسندانه است، یادآور شد:‌ انتظار می‌رود در این زمینه اهداف و برنامه‌ها به شکل حقیقی و راستین انجام شده و صورت بگیرد.

انتهای پیام/62003/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول