اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان:

حزب‌الله خط مقدم مسلمانان در جنگ با استکبار است

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان، حزب‌الله را خط مقدم مسلمانان در جنگ با استکبار دانست.

حزب‌الله خط مقدم مسلمانان در جنگ با استکبار است

اکبر عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هدف از عنوان کردن حزب‌الله به نام تروریست، تضعیف نیروهای حزب‌اللهی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند روحیه مردم منطقه از جمله سوریه، لبنان و ایران را تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: حزب‌الله خط مقدم مسلمانان در جنگ با استکبار جهانی است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند وجود یک قدرت بزرگ را به مردم منطقه تلقین کنند، اضافه کرد: در صورتی که بسیاری از مسلمانان به ویژه شیعیان هر روز در سوریه به خاک و خون کشیده می‌شوند، جلوی این اقدامات گرفته نمی‌شود.

وی در ادامه سخنان خود در زمینه اهمیت برگزاری نماز جمعه با اشاره به اینکه نماز جمعه پایگاه بسیار مهم، حساس و ضروری برای مسلمانان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم نمازگزار از نظر سیاسی و مسائل روز نیز روشنگری می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه نماز جمعه یک پایگاه سیاسی و عقیدتی برای مسلمانان محسوب می‌شود، اضافه کرد: این پایگاه نعمتی است که در برخی از کشورها وجود دارد و برخی از کشورها نیز از آن بی‌بهره هستند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهترین دستاورد و نعمت برگزاری نماز جمعه در کشور بوده است، تصریح کرد: استقبال مردم نیز از نماز جمعه بسیار چشمگیر است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت اسلامی استان زنجان به حضور گسترده جوانان در نماز جمعه اشاره کرد و یادآور شد: نماز جمعه همچنین سبب حفظ وحدت در جامعه نیز می‌شود.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول