اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی در گفت‌وگو با فارس:

اقدام اتحادیه اروپا در تحریم حزب‌الله عملی ناشیانه و تلافی‌جویانه بود

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اقدام ناشیانه اتحادیه اروپا در تحریم شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، گفت: این اقدام از روی استیصال بوده است و به نوعی اروپایی‌ها فریب بازی جدید رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا را خورده‌اند.

اقدام اتحادیه اروپا در تحریم حزب‌الله عملی ناشیانه و تلافی‌جویانه بود

یدالله جوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اقدام ناشیانه کشورهای اروپایی در تحریم شاخه نظامی حزب الله لبنان اظهار کرد: این اقدام از روی استیصال بوده است و به نوعی اروپایی‌ها فریب بازی جدید رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا را خورده‌اند.

وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی بدون استناد و دلیل محکم اعلام می‌کند که شاخه نظامی حزب الله در چند انفجار بلغارستان و قبرس دست داشته است، افزود: کشورهای اروپایی در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی در حمایت از گروه‌های تروریستی به خصوص گروهک تروریستی منافقین و خارج کردن این گروهک تروریستی از فهرست گروه‌های تروریستی در جهان برجای گذاشته‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حمایت کشورهای غربی از گروهک تروریستی منافقین و اقدام این گروهک بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار است، ادامه داد: کشورهای اروپایی نه تنها از گروهک تروریستی منافقین بلکه همچنین با حمایت‌های آشکار و پنهان از گروهک‌های تروریستی در سوریه حمایت می‌نمایند، که این خود نشان می‌دهد آن‌ها همواره حامی و پشتیبان تروریست در جهان بوده‌اند.

وی با بیان دلیل اصلی تحریم شاخه نظامی حزب‌الله لبنان توسط اتحادیه اروپا تاکید کرد: از دلایل اصلی این تحریم شکست رژیم جعلی صهیونیستی و همپیمانانش در بحران سوریه است و می‌توان آن را به نوعی انتقام گیری از حزب‌الله دانست.

جوانی با بیان اینکه غربی با تمام حمایت‌هایی که در بحران سوریه از تروریست‌ها و گروه‌های مخالف کرده‌اند، به نوعی دچار شکست راهبردی شده‌اند، تصریح کرد: حزب‌الله لبنان صحنه سوریه را به نفع ملت و دولت سوریه تغییر داد و اروپایی‌ها در قبال این کار دست به اقدام تلافی‌جویانه علیه حزب الله لبنان و تحریم این شاخه نظامی زدند.

انتهای پیام/63023/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول