اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

قرار دادن حزب‌الله در لیست تروریست‌ها نشان استیصال اروپاست

امام جمعه شیروان با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها آن را نشان از استیصال این اتحادیه و عمق عداوت و کینه آنان از مسلمانان و مقاومت برشمرد.

قرار دادن حزب‌الله در لیست تروریست‌ها نشان استیصال اروپاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع روزه‌داران گفت: دنیای بیدار و ملت‌های هوشیار به این تصمیمات پوزخند زده وقتی می‌بینند منافقین از لیست تروریست‌ها خارج و حزب‌الله را اتحادیه اروپا تروریست می‌نامند.

خطیب جمعه شیروان تأکید کرد: اتحادیه اروپا و صهیونیست‌ها جواب خود را در روز قدس خواهند گرفت و جهان اسلام نقشه‌های شیطانی آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی همچنین با گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، نماز جمعه را بزرگترین هدیه الهی و از برکات انقلاب اسلامی خواند.

کوثری گفت: آگاهی از معارف دینی، ایجاد همبستگی و وحدت، تجدید روحیه دینی و نشاط معنوی و جلب همکاری برای حل مشکلات عمومی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلامی از جمله برکات نماز جمعه است.

امام جمعه شیروان همچنین با دعوت از مردم برای استفاده از فضائل شب‌های قدر تصریح کرد: این شب‌ها را باید شایسته قدر بدانیم و خود را در دریای رحمت الهی شستشو دهیم و مقدرات توشه یکساله زندگی خود و سعادت ابدی و حیات طیبه را از خداوند متعال مسئلت نمائیم.

وی همچنین 6 مرداد روز کارآفرینی را گرامی داشت و تأکید کرد: حماسه اقتصادی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیاز دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان اجرای طرح تذکر لسانی در قالب فریضه امر به معروف و نهی از منکر را همزمان با نیمه دوم رمضان از برکات این ماه مبارک عنوان کرد.

کوثری با استناد به آیات در مورد نیکی و نیکوکاری نیز خاطرنشان کرد: عمل نیک ایمان به خدا و روز جزا، انبیا، کتب آسمانی، فرشتگان، اقامه نماز، پرداخت زکات و مقاومت و صبر در برابر فقر و درد و دفاع در مقابل مظلومان جهاد بوده و نیکوکار فردی است که این امور را در زندگی خود جاری نماید.

انتهای پیام/63002/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول