اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

قرار دادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها چهره سیاه اروپا را تیره‌تر کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قرار دادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها چهره سیاه اروپا را تیره‌تر و در نزد مسلمانان منفورتر کرد.

قرار دادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها چهره سیاه اروپا را تیره‌تر کرد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ورود نام حزب‌الله لبنان در لیست ترویست‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار چنین اقدامی از اتحادیه اروپا می‌رفت.

وی با تأکید بر اینکه مردم به خوبی می‌دانند که دنیای غرب خود را به نفهمی و حماقت زده است، تصریح کرد: آنها مثل کبک سر خود را در برف فرو کرده و در این عالم زندگی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در کجای دنیا نوشته‌اند کسی که برای دفاع از کشورش نیرویی تشکیل داده جزو تروریست محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سرای دنیای غرب قوه عاقله خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد: آنها در یک سیاه‌چاله زشتی قرار گرفته و همه سفیدی‌ها را سیاه می‌بینند.

معبودی اذعان داشت: حزب‌الله لبنان چه گناهی را مرتکب شده است که با تمام وجود از کشورش دفاع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اتحادیه اروپا از باطل حمایت می‌کند، عنوان کرد: این اقدامات اتحادیه اروپا بر سیاه‌رویی آنها می‌افزاید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: اتحادیه اروپا بدون تدبیر و به دور از عدالت و انصاف هر روز برنامه‌ها و اقدامات خود را افزایش می‌دهد.

وی به وظیفه مسلمانان درباره برنامه‌های اتحادیه اروپا اشاره کرد و اذعان داشت: مسلمانان باید در برابر این اقدامات عکس‌‌العمل نشان دهند.

معبودی در پایان اضافه کرد: مسلمانان جهان باید از حزب‌الله لبنان حمایت کنند و اتحاد و همبستگی خود را به دشمنان اسلام نشان دهند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول