اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

حزب الله الگوی مقاومت برای شیعه و سنی است

امام جمعه شهرستان بویین زهرا حزب الله را الگوی مقاومت برای شیعه و سنی معرفی کرد.

حزب الله الگوی مقاومت برای شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر به جایگاه و شب پرفضیلت قدر پرداخت و اظهار داشت: تمامی افراد در این ایام باید نهایت بهره‌برداری را از فیوضات الهی کرده و از یاد الهی غافل نشوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: فضیلت‌های شب مبارک قدر بسیار مورد تأکید قرار گرفته و سفارش شده است و کسانی که خواستار اجر و پاداش الهی هستند، در این چند روز باید راز و نیازهای خالصانه با حضرت حق را دوچندان کرده و در فکر عبودیت و رستگاری باشند.

وی ادامه داد: شب‌ قدر در جای جای ایران اسلامی در مساجد و اماکن مقدس مملو از حضور مشتاقان و دلباختگان به حرم امن الهی شده و همه در این شب‌ها در فکر بر گرفتن توشه یک سال خویش هستند.

وی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در سال 58 اشاره کرد و افزود: نماز جمعه از آثار و برکات با ارزش انقلاب اسلامی است که تا به امروز در سراسر کشور باشکوه و عظمت اقامه شده و وحدت، انسجام، قدرت دینی، سیاسی و اجتماعی آحاد امت مسلمان ایران را به نمایش گذاشته است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا از برخورد دوگانه غرب با موضوع تروریسم انتقاد کرد و افزود: تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی لکه ننگ دیگری بر چهره مدعیان دموکراسی و آزادی و نتیجه فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بر این اتحادیه بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: اعضای اتحادیه اروپا با این اقدام در صدد بودند تا بلکه بتوانند با تخریب چهره حزب‌الله که نماد مقاومت در جهان اسلام و الگوی مقاومت اعراب شیعه و سنی شده است، خشنودی صهیونیست‌ها و عرب‌های حافظ منافع آنان را فراهم کنند و این در حالی رخ داد که همین کشورها منافقین را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کردند.

وی با اذعان به این نکته که سیاست یک بام و دو هوای غرب ماهیت خود را هر چه بیشتر به دنیا نشان داده است، عنوان کرد: حزب‌الله و سید حسن نصرالله امروز به عنوان چهره‌های برجسته مقاومت در دل میلیون‌ها جوان مسلمان شیعه و سنی و حتی مسیحیت جایگاه ویژه‌ای دارند که با چنین رفتارهایی نیز چهره آنان تخریب نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا حرکت غرب در تروریست خواندن حزب‌الله را مؤید دیگری بر خط صحیح حزب‌الله و جریان مقاومت دانست که تا امروز خار چشم اسرائیل غاصب بوده است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول