اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

اقدام اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله خدمت به رژیم صهیونیستی است

امام جمعه کاکی اقدام ضد لبنانى اتحادیه اروپا در قرار دادن شاخه نظامى حزب الله در فهرست گروه‏هاى تروریستى را خدمت به رژیم صهیونیستى دانست و محکوم کرد.

اقدام اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله خدمت به رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کاکی ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت‏ الله سید محمود طالقانى(ره) اظهارداشت: نماز جمعه پایه حفظ نظام اجتماعى است و نمازجمعه حافظ ایمان و روحیه مردم‏ است.

امام جمعه کاکی افزود: نمازجمعه پایگاه معنویت و مقاومت است و دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند و از برکات انقلاب اسلامی است.

محمدی از همه مردم ولایی بخش وشهر کاکی، سادات معظم، بانوان و اعضا ستاد برگزاری نماز جمعه قدردانی کرد و تصریح کرد: ایمان دارم همه مردم این شهر عضو ستاد برگزاری نمازجمعه هستند.

امام جمعه کاکی در ادامه با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مهربانی‌ها حضرت علی (ع) بیان کرد: رعایت توسعه عدالت اجتماعى مهم‌ترین درسی است که از زندگی این امام بزرگوار می‌شود گرفت.

محمدی با اشاره به شب‌های پرفضیلت قدر تاکید کرد: از این فرصت انسان ساز استفاده کامل شود و به ویژه جوانان بهره وافی را ببرند.

امام جمعه کاکی با اهمیت خواندن روز جهانی قدس این روز را یادگار سرنوشت ساز امت اسلامی از بزرگ معمار انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: روز جهانی قدس یادگار تاریخی امام حکیم است، و این امید را در دل مبارزان فلسطینى زنده کرد که مى‏ توان با بهره‏ بردارى از اسلام و تعالیم آن و با تکیه بر انگیزه و ایمان قوى اسلامى، فصل جدیدى در مبارزه با رژیم صهیونیستى آغاز کرد.

وی افزود: انشاالله با حضور گسترده در راهپیمایی این ‌روز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بار دیگر عزم خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی به نمایش خواهیم گذاشت.

امام جمعه کاکی اقدام ضد لبنانى اتحادیه اروپا در قرار دادن شاخه نظامى حزب الله در فهرست گروه‏هاى تروریستى را خدمت به رژیم صهیونیستى دانست و محکوم کرد.

محمدی با قدردانی از خدمات دولت نهم و دهم و سپاسگزاری از استاندار بوشهر گفت: استاندار بوشهر با قاطعیت و عزم راسخ برنامه‌های بسیار جامعی جهت زدودن محرومیت از استان و چهره شهرهای آن طراحی کرده است.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول