اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

حزب‌الله افتخار جهان اسلام است/ اتحادیه اروپا نماد تروریسم دولتی است

امام جمعه خرم‌دره ضمن محکوم کردن اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن حزب‌الله گفت: حزب‌الله افتخار جهان اسلام است و اتحادیه اروپا نماد تروریسم دولتی است.

حزب‌الله افتخار جهان اسلام است/ اتحادیه اروپا نماد تروریسم دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه پیامبراکرم (ص) فرمودند هفت گروه است که در قیامت در سایه رحمت الهی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: پیشوای عادل، جوانی که با عبادت و بندگی حق تعالی مانوس باشد، شخصی که مخفیانه به فقرا و مستمندان صدقه بدهد، کسی که با خدای خود خلوت کند و از خوف خدا گریه کند، کسی که به برادران دینی خود ابراز محبت کند، کسی که اهل مسجد باشد و کسی که خود را از فساد کنترل کند، کسانی هستند که در قیامت در سایه رحمت الهی قرار می‌گیرند.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت مظلومانه حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: علی (ع) مظهر اسماء و صفات الهی و نشانه بزرگ خداوند متعال و حجت و خلیفه‌الله و انسان کامل روی زمین است.

وی در ادامه به اقدام اخیر اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت: اتحادیه اروپا در آستانه روز جهانی قدس و با هدف تضعیف جبهه مقاومت با فشار آمریکا و لابی‌های صهیونیستی، شاخه نظامی حزب‌الله را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است.

نورپور ادامه داد: اتحادیه اروپا با این اقدام، خود را بیش از پیش بی‌اعتبار کرد.

وی با بیان اینکه حزب‌الله عزیز الگو و سنبل مقاومت و خاری در چشم دشمنان اسلام است، تصریح کرد: امروز نه تنها دنیای اسلام به وجود حزب‌الله قهرمان می‌بالد بلکه همه آزادی‌خواهان دنیا به وجود آن افتخار و مباهات می‌کنند، چراکه بعد از ده‌ها سال تحقیر امت اسلامی توسط مشتی صهیونیست، این حزب‌الله بود که مردانه در برابر چهارمین ارتش دنیا ایستاد و عزت آفرید.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: حزب‌الله از اقتدار مسلمین، قبله، ناموس، شرف و آبروی مسلمانان دفاع می‌کند و این افتخار است نه جرم.

وی تاکید کرد: چرا باید اسم گروهی را که مظلومانه از آب، خاک، ناموس، شرف و دین خود دفاع می‌کنند، را در لیست تروریست‌ها قرار دهند، چراکه این امر ظلم به مقاومت است.

نورپور با بیان اینکه جرم حزب‌الله ایستادگی در مقابل اسرائیل، آمریکا، ظلم و افکار غلط کشورهای زورگو در منطقه است، تصریح کرد: دنیا بداند حزب‌الله تروریست نیست، بلکه چشم و چراغ جهان اسلام و تاج سر و افتخار همه آزادیخواهان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید تروریست را بشناسید دور نروید، تروریست، آمریکا، اسرائیل و انگلیس و خود شما اروپایی‌ها هستید، آن هم تروریست دولتی که سه سال است در سوریه از آدم‌کش‌ها حمایت می‌کنید، از منافقین روسیاه حمایت می‌کنید و بیش از 60 سال است که از جنایات اسرائیل دفاع و حمایت می‌کنید.

خطیب جمعه خرم‌دره گفت: مردم ما ضمن محکوم کردن اقدام ننگین اتحادیه اروپا پاسخ کوبنده آن را هفته آینده در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد داد و بار دیگر حمایت خویش را از حزب‌الله همیشه سرافراز اعلام خواهد داشت.

انتهای پیام/2308/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول