اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی خطاب به اتحادیه اروپا مطرح کرد

اسرائیل تروریست واقعی است نه حزب‌الله

امام جمعه تاکستان با محکومیت قرار دادن حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش را تروریست‌های واقعی معرفی کرد.

اسرائیل تروریست واقعی است نه حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تاکستان در مصلی‌ نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت سالروز ضربت خوردن امیر‌المؤمنین علی (ع) به ضرورت بهره‌مندی از فضائل و برکات شب قدر پرداخت و تصریح کرد: برای حضور سربلند در شب‌های قدر باید تا امام‌ زمان (عج) را از خویش راضی کرده و در این ایام خشنود سازیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان جایگاه و اهمیت اصل امامت در دین اسلام را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: حدوث تفرقه و فتنه‌های امت‌های اسلامی در شرایط کنونی از عدم پایبندی به مقام معظم رهبری و امامت نشأت گرفته و به وجود می‌آید.

امام جمعه شهرستان تاکستان به تشریح زوایای پنهان تفکر خوارجی به عنوان اندیشه خطرناک پرداخت و افزود: در تفکر خوارجی آدمی وجود خودش را معیار تمام امور خوانده و بر همین اساس نفس خود را به عنوان بت پرستش می‌کند.

وی بیان کرد: گروه خوارجیان با داشتن انگیزه‌های غیرخدایی جنایات بسیاری را در تاریخ مرتکب شده و دست به شنیع‌ترین اعمال زدند.

امام جمعه شهرستان تاکستان به گوشه‌ای از جنایات خوارج اشاره کرد و افزود: گروه خوارج یک زن و شوهر را به همراه فرزند متولد نشده به جرم محبت و ارادت به علی (ع) قتل عام کردند که این امر شاهدی بر انحراف شدید اندیشه‌ خوارج است.

وی از اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی اظهار تأسف کرد و افزود: اتحادیه اروپا با این اقدام خود حزب‌الله و به تبع جوانانی که از کشور خویش دفاع می‌کنند را تروریست معرفی کرده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان خطاب به اتحادیه اروپا اظهار داشت: آیا این اتحادیه تاکنون حتی یک مورد را سراغ دارد که یک نفر از عوامل حزب‌الله در هر یک از کشور‌های اروپایی به ترور کسی اقدام کرده باشد؛ حال آنکه آنها عماد مغنیه و هر مجاهد دیگری که برابر آنها ایستاده باشد را ترور می‌کنند و در اینجا باید گفت که نه حزب‌الله بلکه اسرائیل تروریست واقعی است.

این مقام مسئول به تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور در دیگر کشور‌ها اشاره کرد و افزود: اسرائیل جنایتکار در سال‌های اخیر دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را ترور کرد که اتحادیه اروپا علیه اسرائیل هیچ عکس‌العملی را در آن زمان نشان نداده و سکوت اختیار کرد.

اسلامی به سالروز برگزاری نخستین آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی پرداخت و یاد و خاطره این عالم ربانی را گرامی داشت.

وی به آغاز هفته جهانی شیر مادر پرداخت و ابراز داشت: اهمیت خوراک شیر مادر در سلامت روح، روان و جسم کودک بسیار جدی بوده و حائز اهمیت برای نوزادان است.

امام جمعه شهرستان تاکستان به ابعاد و چرایی خوراندن شیر مادران به فرزندان اشاره کرد و افزود: بنابر نظر محققان شیر مادر در اخلاق کودکان نیز اثرگذار بوده و بر همین مبنا دین اسلام نیز تأکید بسیاری بر رساندن شیر مادر به کودک داشته است.

خطیب جمعه شهرستان تاکستان در پایان آغاز هفته ملی مهارت، کار‌آفرینی و فنی‌ و حرفه‌ای را در کشور گرامی‌ داشت.

انتهای پیام/77005/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول