اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

تروریست خواندن حزب‌ا‌لله ناشی از تحت سیطره صهیونیست بودن اتحادیه اروپاست

امام جمعه تایباد گفت: تروریست معرفی کردن حزب الله لبنان؛ نشان‌دهنده نبود اختیار و تحت سیطره صهیونیست بودن اتحادیه اروپا است.

تروریست خواندن حزب‌ا‌لله ناشی از تحت سیطره صهیونیست بودن اتحادیه اروپاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌ا‌لاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تایباد با یادآوری ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به زندگانی پربار آن حضرت اشاره کرد و بر بهره‌مندی از لیالی قدر تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان تایباد با اشاره به حماسه بزرگ سیاسی و حضور 73 درصدی مردم در انتخابات از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور و نهادهای اجرایی و نیروهای انتظامی در برگزاری انتخاباتی سالم با حفظ امنیت مردم تشکر کرد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد حساسیت و اهمیت شورای نگهبان گفت: امام (ره)و رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان شورای نگهبان را مهم‌ترین و موثرترین مجموعه نظام ذکر نموده‌اند و به علت اهمیت و حساسیت این نهاد است که دشمنان نظام اسلامی آن را برای خود مضر دانسته و تبلیغ فراوانی علیه آن می‌کنند.

امام جمعه شهرستان تایباد با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب از زحمات دولت احمدی‌‌نژاد تشکر و از تلاش‌های انجام شده تقدیر کردند و برای حجت الاسلام روحانی آرزوی موفقیت نمودند ما هم امیدواریم مملکت به سوی پیشرفت بیشتر گام بردارد.

محدثی تروریست معرفی کردن حزب الله لبنان را نشان‌دهنده عدم اختیار و تحت سیطره صهیونیست بودن اتحادیه اروپا عنوان کرد و با محکوم نمودن عملکرد اتحادیه اروپا افزود: حزب‌الله لبنان از گروه‌های مومن و شجاعی است که در برابر تجاوز دشمن صهیونیستی مقاومت نموده و حقوق و کرامت مردم مسلمان لبنان را در برابر زورگویان و متجاوزان حفظ کرده است.

خطیب جمعه تایباد همچنین به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و برگزاری نماز جمعه در بیش از 700 شهر کشور را از برکات الهی برای مردم خواند و گفت: برگزاری نماز جمعه از نعمت‌های الهی برای ماست و حضور مردم در نماز جمعه عظمت نظام اسلامی را به نمایش گذاشته و سبب شوکت و اقتدار نظام اسلامی است.

انتهای پیام/70002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول