اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

تروریست خواندن حزب‌الله نشانه شکست دشمنان در سوریه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با محکوم کردن حرکت دشمنان اسلام در قرار دادن حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این‌ها نشان می‌دهد که دشمنان در سوریه شکست خورده و به این طریق در صدد جبران کردن این موضوع هستند.

تروریست خواندن حزب‌الله نشانه شکست دشمنان در سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی با اشاره به سناریوی اخیر آمریکاییان و صهیونیست‌ها در قلمداد کردن شاخه نظامی حزب الله به عنوان گروه تروریستی اظهار کرد: مقاومت تاکنون پیروزی‌های زیادی را نصیب مسلمانان کرده و به همین خاطر دشمنان تلاش داشته تا مقاومت را در خارج از مرزها بشکنند.

وی با تاکید بر اینکه در روز قدس باید حمایت از حزب الله به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این روز گنجانده شود، تصریح کرد: حزب الله طی سال‌های اخیر در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه شکست سنگینی را به صهیونیست‌ها وارد کرده و نقش آنان در مقاومت اسلامی بی بدیل است.

مطلبی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله غریبانه شرایط سختی را در مقابل دشمنان اسلام سپری کرد، افزود: رزمندگان حزب‌الله به تاسی از انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و ستم ایستاده و حامی حق و عدالت هستند.

وی گفت: اگر جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین نباشد، باعث می‌شود دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی در کنار مرزهای کشور خیمه بزنند.

* ضرورت نوآوری در برنامه‌های روز جهانی قدس

وی در ادامه بر نوآوری در برنامه‌های روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: باید این برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که برای جوانان نوآوری و جذابیت داشته باشد.

مطلبی نقش دانشگاه‌ها، حوزه هنری، ارتش و سپاه استان در برگزاری نوآورانه و هر چه پرشورتر آیین روز جهانی قدس در خراسان شمالی و حضور آحاد مردم به ویژه جوانان را مهم خواند.

وی تصریح کرد: افزون بر این کمیته تبلیغات مرکب از رسانه‌های مختلف لازم است تا در زمینه اهمیت روز جهانی قدس و تاریخچه اشغال فلسطین آن را در قالب اخبار و گزارش‌ها تبیین کنند.

مطلبی همچنین بر برگزاری برنامه‌های این روز با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: در این راستا هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و اصناف نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

*روز قدس روز حماسه سیاسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین روز قدس را جلوه‌ای از حماسه سیاسی خواند و گفت: حماسه سیاسی صرفاً مربوط به انتخابات نبوده بلکه مربوط به تمامی عرصه‌های سیاسی به ویژه روز قدس است.

وی تصریح کرد: باید مسلمانان جهان روز قدس را روز همبستگی مستضعفان جهان علیه استکبار بدانند و هر چه فریاد دارند بر سر رژیم صهیونیستی و آمریکا فرود آورند.

مطلبی حضور پرشور مردم در روز قدس و فریاد علیه دشمنان اسلام را نشان دهنده بیداری مسلمانان در مقابل ظالمان و ستمگران به سرکردگی صهیونیست و آمریکا دانست.

وی با تاکید بر اینکه انتفاضه مردم فلسطین علیه رژیم غاصب و جعلی صهیونیست خاموش نشدنی است، گفت: همان‌طور که در قرآن آمده پیروزی با مسلمانان بوده و این همواره نوید داده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی حضور در راه‌پیمایی این روز را به عنوان یک فریضه دانست و اظهار کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی نیز همواره در رهنمودهای خود بر از بین رفتن رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی تاکید داشته از این رو همه وظیفه داشته در مقابل این رژیم مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است که هر جایی مسلمانان کم آورده‌اند، سرکوب شده‌اند، از این رو نباید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌های مظلوم کوتاه آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست بر مشارکت مردم و دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راه‌پیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در این نشست همچنین از عدم حضور برخی از دستگاه‌های مرتبط در این نشست را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فارس، 11 مرداد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است.

انتهای پیام/63002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول