اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

اقدام اروپا در قبال حزب‌الله لبنان محکوم است

امام جمعه فردوس با بیان اینکه اقدام اروپا در قبال حزب‌الله لبنان محکوم است گفت: اروپا حزب‌الله لبنان را که برای آزادسازی سرزمین‌های غصب شده خود تلاش می‌کنند، تروریست خوانده و مردم این سرزمین را مورد هجوم قرار داده است.

اقدام اروپا در قبال حزب‌الله لبنان محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فردوس اظهار کرد: بهترین توشه برای قیامت، تقوای الهی و تقرب به خداوند است.

وی با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، افزود: در شب‌های قدر روحانیت باید مکارم و سجایای اخلاقی امام علی(ع) را بیشتر برای مردم بازگو و تبیین کنند تا این سجایا در زندگی روزمره مردم مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه فردوس با اشاره به هفته مهارت تصریح کرد: امکاناتی که برای مراکز فنی‌ و حرفه‌ای فراهم شده به اندازه اعتبارات یک دانشگاه است که جوانان باید از این امکانات نهایت استفاده را ببرند.

بابایی یادآور شد: دوران استخدام و کارمندی در ادارات به پایان رسیده و به جز آموزش و پرورش که نیروهای جدید را جایگزین نیروهای بازنشسته می‌کند، استخدام در هیچ اداره یا ارگان دیگری وجود ندارد.

وی گفت: باید زمینه اشتغال‌زایی جوانان با مهارت‌افزایی فراهم شود که در این ارتباط مراکز فنی‌وحرفه‌ای نقش بسیار مؤثری دارند.

مسافرت قبل از اقامه نمازجمعه مکروه است

امام جمعه فردوس همچنین به پنجم مردادماه سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه تهران در سال 1358 اشاره کرد و افزود: بر اساس احادیث دینی، مسافرت در روز جمعه قبل از اقامه نمازجمعه، مکروه است.

بابایی مغفرت خداوند را شامل حال کسانی دانست که به طور مرتب در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: اروپا حزب‌الله لبنان را که برای آزادسازی سرزمین‌های غصب شده خود تلاش می‌کنند، تروریست خوانده و مردم این سرزمین را مورد هجوم قرار داده است.

امام جمعه فردوس یادآور شد: ملت ایران حرکت ضد بشر اروپا را محکوم و همچون همیشه فریاد مرگ بر آمریکا را ادامه می‌دهند.

بابایی با اشاره به گرمای شدید هوا، از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا با کمبود و جیره‌بندی مواجه نشویم.

انتهای پیام/69007/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول