اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی تویسرکان خبر داد

وجود 38 کانون فرهنگی و هنری مساجد در تویسرکان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از فعالیت 38 کانون فرهنگی و هنری مساجد که مجهز به 13کتابخانه مخزن‌دار هستند، خبر داد.

وجود 38 کانون فرهنگی و هنری مساجد در تویسرکان

مهدی حاجی‌زین‌العابدینی امروز در حاشیه جلسه افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان با بیان این‌که بهره‌وری از اوقات فراغت نسل دانش‌‌پژوه باید بیش از هر زمان دیگر مورد توجه همگان قرار گیرد، اظهار داشت: طراحی برنامه‌های راهبردی در جذب نوجوانان و جوانان یک امر واجب است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان ما با سرمایه‌گذاری‌های کلان در راستای ساخت برنامه‌های متناسب با روحیه و شرایط سنی این قشر، آینده کشور را هدف قرار داده است، عنوان کرد: ما ظرفیت‌های بسیار غنی برای پر کردن زمان فراغت داریم که بهره‌مندی کیفی و هدفمند از این منابع پازل استکبار را در هم می‌ریزد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان یکی از مراکز مهم با کارکرد ارزشی بالا در این راستا را مساجد عنوان کرد و افزود: مساجد بزرگترین قرارگاه فرهنگی و دینی برای مقابله با برنامه‌های نرم دشمن است.

وی با بیان این‌که استفاده بهینه از ظرفیت مساجد زندگی فردی و اجتماعی نسل جوان را غنی می‌کند، ادامه داد: از ابزار‌های راهبردی در خنثی‌سازی اهداف جنگ خاموش احیای نقش مسجد در فرهنگ جامعه است.

حاجی‌زین‌العابدینی با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در همین راستا اظهار داشت: این کانون‌ها اهداف اصیل مبانی و معارف سراسر نور دین مبین اسلام را به منظور ترغیب و تشویق نیروی انسانی جوان پویا و علاقه‌مند، ترویج می‌دهند.

وی تصریح کرد: کانون‌ مساجد مرکز تجلی استعداد‌های بالقوه و تربیت نیروی انسانی ایمانی و توانمند برای مدیریت آینده کشور در همه عرصه‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان از فعالیت 38 کانون فرهنگی و هنری مساجد در تویسرکان خبر داد و افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اوقات فراغت امسال با اجرای برنامه‌های محوری نظیر قرآن «حاملان وحی»، طرح قرآنی 1447، طرح‌های فرهنگی و هنری و اردویی فعالیت دارند.

وی با اشاره به وجود 13 کتابخانه مخزن‌دار در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تویسرکان گفت: کتابخانه‌های مخزن‌دار از فضای قرائت کتاب برخوردار و منابع مطالعه در این محل در موضوعات مختلف حتی کمک درسی در دسترس نوجوانان و جوانان قرار دارد.

حاجی‌زین‌العابدینی در پایان سخنانش با بیان این‌که سال گذشته خانه دیجیتال مسجد جامع منطقه سرابی تویسرکان به بهره‌برداری رسید، افزود: تلاش داریم امسال نیز یکی دیگر از کانون‌های مساجد تویسرکان را به خانه دیجیتال مجهز کنیم.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول