اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار اردبیل

کلنگ‌ احداث ساختمان جدید ثبت احوال اردبیل به زمین زده شد

با حضور فرماندار اردبیل و مسئولان ثبت احوال محل احداث ساختمان جدید ثبت احوال شهرستان اردبیل کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌ احداث ساختمان جدید ثبت احوال اردبیل به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید ثبت احوال اردبیل که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: این ساختمان در زیربنای یک هزار و 568 متر و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در محل بزرگراه شهدا و خیابان نصر احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی و آغاز احداث این ساختمان به پایان رسیده و با اختصاص اعتبار مناسب این ساختمان در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اردبیل با اشاره به ضرورت اجرای این طرح یادآور شد: متمرکز بودن ارائه کلیه خدمات به متقاضیان در اداره ثبت احوال شهرستان اردبیل و همچنین جوابگو نبودن ساختمان فعلی برای زیر‌پوشش قرار دادن کلیه خدمات از ضروریات ساخت این بناست.

دبیر گفت: ایجاد منطقه یک ثبت احوال اردبیل که مجوز و چارت تشکیلاتی آن اخذ شده و نیروی انسانی مورد نیاز نیز تامین شده است و دسترسی آسان و بهتر مردم و تسریع در ارائه خدمات از علل و عواملی بوده که مصمم شدیم تا ساختمان ثبت احوال اردبیل را احداث کنیم.

این مسئول به تنوع خدمات و مراجعات متعدد مردم به ثبت احوال اشاره کرد و بیان داشت: باید این خدمات در فضایی مناسب و با کیفیتی مطلوب به مردم ارائه شود تا خدای ناکرده مشکلات و نارسایی‌ها متوجه مراجعان نشود.

فرماندار اردبیل افزود: خدماتی که امروز ثبت احوال به شکل الکترونیکی ارائه می‌کند اسباب آرامش شده به‌طوری که در بسیاری از امور این خدمات با سرعت مطلوب و به شکل الکترونیکی و آنلاین عرضه می‌شود تا مخاطبان بتوانند با صرفه‌جویی در وقت و هزینه از آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا ثبت احوال بتواند با تجهیزات و امکاناتی که از آن برخوردار است در ارائه خدمات به مردم بهتر و روان‌تر عمل کرده و مشکلات گذشته نیز برطرف شود.

انتهای پیام/62005/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول