اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به درخواست اهالی خلخال از وزیر راه و شهرسازی

تونل خلخال ـ گیلان کلنگ‌زنی شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ‌زنی تونل خلخال ـ گیلان خواست و آرزوی دیرین مردم خلخال از وزیر راه و شهرسازی است که امیدواریم در دوران صدارت نیکزاد این موضوع رقم بخورد.

تونل خلخال ـ گیلان کلنگ‌زنی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال ظهر امروز در دیدار مردمی خود در خلخال اظهار داشت: اهمیت راه‌های مواصلاتی به ویژه در مناطق جنوبی استان اردبیل با توجه به نوع اقلیم و کوهستانی بودن منطقه بسیار مهم است و به همین دلیل یکی از مهمترین اهداف بنده در طول مسئولیتم جلب نظر مسئولان کشوری و استانی برای حل مشکلات ارتباطی خلخال و کوثر با گیلان، مرکز کشور و مرکز استان اردبیل است.

وی عنوان کرد: در همین راستا با پیگیری‌های شبانه‌روزی شاخص استفاده از راه‌های روستایی که در خلخال و کوثر نسبت به میانگین استانی بسیار پایین بود ارتقا یافته و در بحث آسفالت‌ریزی در یک سال گذشته بیش از 105 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی در راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی جنوب استان اتفاق افتاده است.

این نماینده مجلس افزود: مهمترین راه‌های ارتباطی که می‌تواند هم مردم استان را به مرکز کشور نزدیک کند و هم خلخال را از بن‌بست خارج کند در این شهرستان در حال اجراست که قطعاً اجرای تونل ارتباطی خلخال ـ گیلان هم که مجوز و ردیف اعتبار ملی در بودجه سال جاری دارد می‌تواند به فرایند توسعه جنوب استان کمک کند.

جعفری‌بنه خلخال ادامه داد: همانطوری که طی هفته‌های قبل از تریبون مجلس خواستار کلنگ‌زنی تونل توسط وزیر راه و شهرسازی شدم متذکر می‌شوم تسریع در کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی تونل خواست مردم منطقه و آرزوی دیرین مردم خلخال و همچنین گیلان برای داشتن یک راه ارتباطی امن در زیباترین مسیر توریستی کشور می‌باشد.

وی تصریح کرد: در بحث راه‌های روستایی و نیز مساعدت در تامین 3 هزار تن قیر و تامین اعتبار 10 میلیارد تومانی از طریق فروش اوراق مشارکت می‌توان انقلابی در توسعه و ترمیم راه‌های روستایی خلخال و کوثر به وجود آورد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعاً این حرکت اقدامی ماندگار خواهد بود و دغدغه بنده و مردم نسبت به ایجاد راه‌های امن و مطمئن برای مردم شریف ساکن در روستاها که خود نیز روستازاده هستند کمتر خواهد شد.

جعفری بنه خلخال یادآور شد: از روز اول نمایندگی بنده تاکنون عمده فعالیت‌ها بر جلب نظر مسئولان کشوری برای شناساندن بیشتر منطقه خلخال و کوثر بوده و از همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر تاکنون از هر فرصت و ظرفیتی در همین راستا بهره بردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اذعان داشت: به رغم مشکلات اعتباری و مالی در کشور اقداماتی که در حوزه راه‌سازی در جنوب استان در حال اتفاق افتادن است بسیار امید‌وار‌کننده و شایسته به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/62003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول