اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کلنگ‌زنی راه‌آهن یاسوج به اقلید طی چند روز آینده

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه راه‌آهن یاسوج به اقلید یزد طی چند روز آینده با اعتباری افزون بر 150 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی راه‌آهن یاسوج به اقلید طی چند روز آینده

خیبر بیدارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی دارد، اظهار کرد: طی چند روز آینده با اعتبار اولیه 150 میلیارد ریال پروژه راه‌آهن یاسوج به اقلید یزد کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن پروژه راه‌آهن یاسوج به اقلید در مرحله طرح، پیش‌بینی می‌شود این پروژه در مدت زمان پنج سال به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیشرفت فیزیکی پروژه پاتاوه به کهگیلویه، تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه در حدود 65 درصد برآورد شده است افزون بر 95 درصد خاک‌برداری آن به اتمام رسیده، اما تکمیل تعدادی از پل‌های بزرگ و تونل‌های این پروژه باقی مانده است

بیدارپور در پایان تأکید کرد: افزون بر 35 کیلومتر از محور ارتباطی پاتاوه به کهگیلویه به سمت یاسوج و 10 کیلومتر به سمت کهگیلویه آسفالت شده است که با تعویض پیمانکار این پروژه در مدت مقرر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/82014/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول