اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای تخصصی بانوان در زنجان

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان گفت: به زودی مجتمع گلخانه‌ای تخصصی بانوان در زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای تخصصی بانوان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی ظهر امروز در در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان به انتخابات پرشور مردم در 24 خرداد ماه سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: از همه دستگاه‌های استان که در برگزاری انتخابات فرمانداری را یاری کردند تقدیر می‌کنم.

وی به خلق حماسه سیاسی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: اگر کمک و یاری مردم نبود چنین حماسه باشکوهی خلق نمی‌شد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان اضافه کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای خواسته مقام معظم رهبری را عملی و ایشان را خوشحال کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بارندگی و برف استان زنجان کم بوده است، گفت: باید مسئولین نگاه ویژه‌ای به آب شرب روستاها داشته باشند.

براتی با اشاره به اینکه بعضی از روستاییان در تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند، اظهار کرد: امید است این مشکل به زودی با اعتبارات در نظر گرفته شده حل شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام باید با تلاش مسئولین به زودی به مرحله بهره‌برداری برسند، تصریح کرد: اولویت اتمام با پروژه‌های است که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌‌اند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مسئولین از ساخت و احداث پروژه‌‌های جدید خودداری کنند، گفت: اولویت ساخت در شهرک‌هایی است که مسکن مهر ایجاد شده و نیاز به خدمات زیرساختی مانند مراکز بهداشتی، ورزشی و آموزشی دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های 88 و 89 اعتبارات خوبی در اختیار استان زنجان گذاشته شده بود، گفت: امید است با کمرنگ شدن تحریم‌های کشورمان اعتبارات خوبی به استان زنجان اختصاص یابد.

براتی با اشاره به اینکه برای نخستین بار شهرک صنعتی بانوان در زنجان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: به زودی مجتمع گلخانه‌ای تخصصی بانوان در زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: زمینی برای ساخت مجتمع گلخانه‌ای تخصصی بانوان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/73008/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول