اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت

کلنگ‌زنی پروژه انتقال پساب برای حفظ فضای سبز بهارستان

کلنگ زنی پروژه انتقال پساب برای حفظ فضای سبز در شهر بهارستان امروز با حضور استاندار اصفهان انجام شد.

کلنگ‌زنی پروژه انتقال پساب برای حفظ فضای سبز بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهردار بهارستان پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه انتقال پساب شهر بهارستان اظهار کرد: با توجه به این که بهارستان با مشکل آب روبرو است و همین مسئله سبب شده که فضای سبز مناسبی را نداشته باشد زیرا آب کافی و سالم برای آبیاری درختان وجود ندارد.

احمدرضا پری بیان کرد: در راستای احیای فضای سبز شهر بهارستان طرح خرید و انتقال پساب از تصفیه‌خانه بهارستان به فضای سبز را پیگیری کردیم و در سال 1391 اقدام به خرید 100 لیتر پساب کردیم.  

شهردار بهارستان تصریح کرد: در سال‌های اخیر سطح آب‌های زیرزمینی در شهر بهارستان به شدت پایین رفته است و املاح و شوری آب بسیار زیاد بوده و به هیچ عنوان این آب مناسب آبیاری نیست زیرا سبب خشک شدن همین مقدار فضای سبز نیز می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از خشک شدن درختان مجبور به مخلوط آب شور و شیرین برای آبیاری شدیم : با اجرایی شدن این طرح می‌توانیم از پساب برای آبیاری استفاده کنیم و از مشکل کمبود فضای سبز و خشک شدن درختان برون رفت داشته باشیم.

پری اضافه کرد: تاکنون یک و نیم میلیارد هزینه خرید لوله شده است و هزینه‌ای بالغ بر 16 میلیارد تومان برای عملیاتی شدن این پروژه تاکنون هزینه شده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام رسد و فاز دوم آن در سال آینده اجرایی می‌شود.

در این مراسم که با حضور استاندار، مدیرعامل شهر جدید بهارستان و شهردار اصفهان صورت پذیرفت استاندار اصفهان تاکید کرد: این پروژه برای بهارستان دارای ضرورت است و هر چه سریع‌تر کار به اتمام رسد و فضای سبز این شهر احیا گردد.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول