اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد

کلنگ‌زنی 10 هزار پروژه در دولت احمدی‌نژاد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت احمدی‌نژاد بیش از 10 هزار پروژه گلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی 10 هزار پروژه در دولت احمدی‌نژاد

به گزارش خبرنگار فارس از چالوس، عبدالرضا ساور صبح امروز در مراسم افتتاحیه سالن بزرگ ورزشی طبقاتی این شهرستان گفت: دولت در این هشت سال فعالیت کارهای بسیار مهمی انجام داده است که در طول انقلاب اسلامی کم‌سابقه بود.

وی افزود: در دولت احمدی‌نژاد بیش از 10 هزار پروژه کلنگ‌زنی شد که بیش از 6 هزار و 500 پروژه به بهره‌برداری رسید.

ساور تصریح کرد: در مازندران 388 پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت که 168 پروژه در مناطق روستایی و محروم ساخته و در حال ساخت است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان اذعان داشت: به علت کمبود زمین در مناطق شمال نتوانستیم آنچه که شایسته این خطه است اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: ورزشکاران استان مازندران با این امکانات بازهم در تمامی میادین خوش می‌درخشند و قابل تقدیر است که این نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت ورزش استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم بیان داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در شهر ولایتمدار چالوس و استقبال بی‌نظیر مردم در زیر باران مهرماه سال 88 نشان از ولایتمداری مردم این خطه است.

احمد سعادتمند اذعان داشت: افتخارات به دست آمده ورزش مازندران در سال‌های اخیر حاصل اتحاد و همدلی جامعه ورزشی است.

وی اضافه کرد: ورزشکاران مازندرانی در موفقیت‌های بین‌المللی ورزشی کشور سهم بسزایی دارند و همواره بخش زیادی از مدال‌آوری کاروان ورزش ایران را این جوانان ولایتمدار و غیور به دست می‌آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: کسب مدال‌های متعدد ملی‌پوشان مازندران باعث سربلندی استان مازندران است.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان چالوس بیان داشت: این سفر برکات زیادی را به همراه داشت که مردم این برکات را حس می‌کنند و خواهند کرد.

قاسم احمدی افزود: به علت کمبود زمین و فضا این پروژه ابتکاری برای نخستین‌بار در استان مازندران ساخته شده و نشان از عقلانیت و تدبیر مدیران استان و شهرستان است.

وی ابراز داشت: دو پروژه ورزشی دیگر در شهرستان چالوس و نوشهر به تصویب رسیده است که استادیوم 5 هزار نفری چالوس در حال انجام بوده، اما در شهرستان نوشهر به علت کمبود فضا و زمین مناسب احداث آن راکد مانده است و نیاز است مدیران شهرستانی و استانی تدابیر لازم را بیندیشند تا بودجه مورد نظر برگشت نخورد.

احمدی با تقدیر از پیمانکار این پروژه یادآور شد: دادن کار به دست اهل فن بسیار مهم است و مسئولان باید از پیمانکاران قوی حمایت کنند.

این نماینده مجلس در ادامه به کمبود تجهیزات ورزشی در چالوس و نوشهر اشاره کرد و متذکر شد: این دیار، قهرمانان بزرگی در بیشتر رشته‌ها دارد که برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می‌کنند و مطمئناً اگر امکانات بیشتری در اختیار جوانان قرار داده شود استعدادها شکوفا می‌شود و ایران به سمت قله‌های افتخار مانند همیشه صعود خواهد کرد.

احمدی با تقدیر از زحمات هشت ساله دولت احمدی‌نژاد گفت: همه دولت‌ها ضعف و قوتی داشتند، اما رئیس جمهور منتخب باید ضعف‌ها را بپوشاند و به پیشرفت آن توجه داشته باشد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور 72 درصدی مردم ایران در حماسه سیاسی اذعان داشت: مردم مازندران با حضور بیش از 93 درصدی خود برنامه دشمنان را که از ماه‌ها پیش برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند را ناکام گذاشتند.

احمدی در پایان از استاندار مازندران و هیئت دولت خواست هرچه سریع‌تر تجهیزات بیمارستان چالوس را پیگیری کنند تا اجازه افتتاح آن داده شود.

استاندار مازندران نیز در آیین افتتاح سالن طبقاتی ولایت شهرستان چالوس گفت: ترور شخصیت‌ها از برنامه‌های استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی است.

سیدعلی‌اکبر طاهایی، اقدام استکبار جهانی و دشمنان برای به شهادت رساندن شهید بهشتی را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و گفت: شهادت آیت‌الله بهشتی موجب روشن شدن توطئه‏های دشمنان علیه نظام اسلامی ‌شد.

طاهایی در ادامه به ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: روحانی از مردان بزرگ بوده و سال‌ها نماینده رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود: از آنجایی که حسن روحانی نماینده رهبر معظم انقلاب و همچنین عضو مجمع تشخیص نظام است و مطمئناً بیشتر و قوی‌تر از دولت فعلی، دغدغه نظام و اسلام را دارد.

استاندار مازندران در بخش دیگر از سخنان خود به کارهای بزرگی که دولت احمدی‌نژاد انجام داده است اشاره و از دولتمردان قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مردم مازندران بیش از 93 درصد در انتخابات حضور پیدا کردند و یک میلیون و 85 هزار رای صحیح در صندوق‌ها انداختند.

طاهایی در پایان اذعان داشت: از این تعداد آرا بیش از یک میلیون و 107 هزار به روحانی بوده و بیش از 280 هزار به قالیباف و بیش از 180 هزار رای به جلیلی اختصاص داشت.

انتهای پیام/2296/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول