اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

7 طرح عمرانی در کوهبنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

هفت طرح عمرانی با حضور استاندار کرمان در شهرستان کوهبنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

7 طرح عمرانی در کوهبنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان در سفر یک روزه استاندار کرمان به شهرستان کوهبنان شش طرح عمرانی با حضور استاندار کرمان در شهرستان کوهبنان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که بهره‌برداری از سالن دو طبقه چندمنظوره هنرستان حرفه‌ای کوثر از جمله آن بود.

احمد نیکخواه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در این زمینه بیان داشت: با توجه به گرایش بالای دانش‌آموزان به رشته فنی و حرفه‌ای ضرورت گسترش کارگاه‌های هنرستان‌ها ضروری به نظر می‌رسد و در این راستا شاهد افتتاح دو کارگاه چند منظوره برای رشته‌های خیاطی، کامپیوتر و ... هستیم.

در ادامه کلنگ احداث سالن ورزشی دهستان ده‌علی و راه ارتباطی بین دهستان ده‌علی و روستای فتح‌آباد به زمین زده شد.

همچنین پروژه آبیاری قطره‌ای امامزاده بی‌بی عصمت و پارک تفریحی ولایت در 18 هکتار با صرف اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان در کوهبنان با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

متقی فرماندار کوهبنان در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: یکی از شاخصه‌های پیشرفت هر شهر داشتن راه‌های ارتباطی و آسفالته است، با توجه به اینکه این راه ارتباطی می‌تواند در گذر کوهبنان از بن‌بست کمک و شهرستان‌های زرند و رفسنجان را به کوهبنان نزدیک‌تر کند، بنابراین فاز اول این راه ارتباطی به طول شش کیلومتر آغاز شده و برای احداث آن 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کوهبنان از قطب‌های گردشگری شمال استان کرمان و همه ساله پذیرای هزاران مسافر از جای جای کشور و استان است، بنابراین برنامه برای احداث پارک ولایت، ساخت تله‌کابین و احداث شهربازی در ارتفاعات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری بنیاد مسکن تاکنون 10 سکوی اضطراری در این مکان احداث و روشنایی معابر و محوطه این پارک تأمین شده و به زودی کار زیباسازی، گلکاری و ساخت آب‌نمای این پارک آغاز می‌شود.

در ادامه از تصاویر کاشی‌کاری شده شهدای بخش طغرالجرد با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در مسیر اصلی و ورودی شهر پابدانا پرده‌برداری شد.

همچنین استخر شنای سر پوشیده بخش طغرالجرد با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی بخش طغرالجرد توسط استاندار و فرماندار کوهبنان افتتاح شد.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول