اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

2 طرح در فهرج افتتاح و کلنگ‌زنی شد

2 طرح خدماتی در بخش مرکزی فهرج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

2 طرح در فهرج افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، نخستین واحد نانوایی حرارت غیر مستقیم روستای برج اکرم از توابع بخش مرکزی فهرج با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان به بهر‌ه‌برداری رسید.

محمد برزنگ فرماندار فهرج در این آیین اظهار داشت: این نانوایی قادر است روزانه سه تن آرد را پخت کند و با راه‌اندازی آن برای چهار نفر اشتغالزایی ایجاد شده است و به ساکنان روستای برج‌اکرم و دشتوئیه خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: برای راه‌اندازی این واحد 750 میلیون ریال از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

فرماندار فهرج در حاشیه سفر به روستای برج‌اکرم و بازدید از محل ساختمان برای استقرار پاسگاه انتظامی اظهار داشت: ایجاد پاسگاه انتظامی در برج‌اکرم مصوب شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

برزنگ عنوان کرد: ساختمانی برای راه‌اندازی پاسگاه انتظامی در نظر گرفته شده و در تلاش هستیم که در این مکان راه‌اندازی شود و با راه‌اندازی پاسگاه در این منطقه خدمات‌رسانی بیشتری به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، روستای برج‌اکرم با حدود 4 هزار نفر جمعیت در مسیر جاده ترانزیتی فهرج، ریگان - نرماشیر قرار دارد که اهالی این منطقه خواستار راه‌اندازی پاسگاه انتظامی در این منطقه هستند.

انتهای پیام/80013/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول