اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خرم‌دره خبر داد

کلنگ‌زنی از ساختمان جدید حوزه علمیه خرم‌دره با 6 هزار و 400 مترمربع

مدیر حوزه علمیه خرم‌دره گفت: ساختمان جدید حوزه علمیه خرم‌دره با 6 هزار و 400 مترمربع در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ‌زنی از ساختمان جدید حوزه علمیه خرم‌دره با 6 هزار و 400 مترمربع

حجت‌الاسلام امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت حوزه‌های علمیه در هر استان و شهرستان موجب نشر ارزش‌های دینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت حوزه‌های علمیه موجب تربیت جوانان دینی و متدین می‌شود، تصریح کرد: طلابی که در حوز‌ه‌های علمیه آموزش می‌بینند، می‌توانند با آموخته‌های خود ارزش‌های دینی را در جامعه اسلامی گسترش دهند.

مدیر حوزه علمیه خرم‌دره با بیان اینکه حوزه علمیه خرم‌دره نیز یکی از مدارس حوزوی تازه تأسیس است، اضافه کرد: در حال حاضر 19 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: طلابی که در این مدرسه علمیه آموزش می‌بینند، در سطح یک حوزوی مشغول به تحصیل هستند.

امینی با بیان اینکه حوزه علمیه خرم‌دره روند رو به رشدی را در پیش گرفته است، افزود: کمک مسئولان و خیرین موجب رشد بیش از پیش این حوزه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ساخت ساختمان جدید برای این مدرسه حوزوی، تصریح کرد: ساختمان جدید حوزه علمیه خرم‌دره با 6 هزار و 400 مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خرم‌دره با اشاره به فعالیت‌هایی که سالانه در حوزه علمیه اجرایی می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های مناسبتی در ایام شهادت و ولادت ائمه معصومان (ع)، برگزاری دوره آموزشی و ....از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است که در حوزه‌ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در این مدرسه حوزوی، گفت: اعزام طلاب دانشجو به مناطق مختلف به عنوان روحانی کاروان از برنامه‌های حوزه علمیه است.

امینی در پایان به اعزام روحانیون به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اشاره کرد و ابراز داشت: در این مراسم تعدادی از طلاب دانشجو نیز به عنوان روحانی به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول