اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس:

حماسه اقتصادی در رابر با کلنگ‌زنی کارخانه مس رقم خورد

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه اقتصادی در شهرستان رابر با کلنگ‌زنی کارخانه مس رقم خورد.

حماسه اقتصادی در رابر با کلنگ‌زنی کارخانه مس رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علیرضا منظری‌توکلی در ‌یادواره شهدای گمنام رابر و اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی‌ اظهار داشت: برای یک دانشجوی بسیجی جهاد تمام شدنی نیست.

وی افزود: من به پدران و مادرانی که دانشجو در خانه دارند، پیشنهاد می‌کنم فرزندانشان را برای حضور در بسیج دانشجویی راهنمایی کنند، زیرا بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها سالم‌ترین محیط را دارد و فرزندان شما از هر گزندی در امان هستند.

منظری‌توکلی تصریح کرد:‌ وقتی که دقیق نگاه می‌کنیم، می‌دانیم که اجر شهدای گمنام‌ در گمنامی و بزرگی در بی‌نامی آنها است، چه می‌شود که انسان به این درجه می‌رسد، اگر انسان به خدا نزدیک شود خداوند به او نزدیک‌تر می‌شود.

وی بیان داشت: خداوند فرموده‌اند، هر کس در جستجوی من باشد، من را می‌یابد و هر کس من را بیابد با من آشنا می‌شود و هر کس با من آشنا شود عاشقم شده و هر کس عاشقم شود من نیز عاشقش می‌شوم، شهدا خدا را جستجو کردند و در نتیجه به این درجه رسیدند.

منظری‌توکلی خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما گوش به فرمان رهبری است، همان طور که به لطف خدا و فرامین رهبری‌، حماسه سیاسی ‌را رقم زدیم باید ‌حماسه اقتصادی را آغاز و با برداشتن بیکاری از شهرمان همه را رو سفید کنیم.

وی اذعان داشت: با کلنگ‌زنی کارخانه مس رابر که روز قبل صورت گرفت، حماسه اقتصادی برای شهرستان رابر رقم می‌خورد و بیکاری از این شهرستان بیرون می‌رود، این کارخانه یک هزار نفر به صورت مستقیم، 5 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

اردوهای جهادی در راستای دفاع مقدس است

فرماندار رابر در این آیین گفت: شهدای گمنام مظهر رسیدن به بالاترین مرتبه انسانیت نزد خداوند هستند.

علیرضا مرادی خاطر نشان کرد: لطف خداوند شامل ما شده که امشب در این آیین معنوی در کنار جوار حرم مطهر شهدای گمنام قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود تا جوانان و نوجوانان با این فرهنگ ناب بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: امروز اردوهای جهادی همان کاری را انجام می‌دهند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آن را انجام می‌دادند، اما امروز این کارها در جبهه دیگری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان به صورت داوطلبانه در این اردوها برای ارایه خدمات مختلف به بخش‌های کمتر برخوردار حضور پیدا می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مردای بیان داشت: اردوهای جهای علاوه بر خودسازی نقش مؤثری در توسعه و رفع محرومیت از نقاط محروم جامعه دارد.

همچنین این یادواره شهدای گمنام در شهرستان رابر با برنامه‌های فرهنگی و مداحی همراه بود.

انتهای پیام‌/80024/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول