اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 1000 میلیارد ریالی

سیتی‌سنتر وکیل کرمان کلنگ‌زنی می‌شود

سرمایه‌گذار سیتی‌سنتر وکیل کرمان گفت: پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان طی چند روز آینده با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی کلنگ‌زنی می‌شود.

سیتی‌سنتر وکیل کرمان کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالله طاهری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان طی روزهای آینده با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و مشارکت شهرداری آغاز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: گروه سرمایه‌گذاری ما با اجرای پروژه‌های مهمی مانند ستاره قشم، سیتی‌سنتر یک و دو قشم، ستاره فارس شیراز، ستاره شهر بندرعباس، ستاره رفسنجان و ستاره کرمان در عمل نشان داد که اهل حرف نیستیم و اهل عمل و به گفته‌های خود صادق هستیم.

سرمایه‌گذار سیتی‌سنتر وکیل کرمان با بیان اینکه من همیشه شرمنده مردم نجیب کرمان هستم، ابراز داشت: محبت و صفای مردم کرمان عامل جذب ما به این شهر تاریخی و زیبا و انجام سرمایه‌گذاری شد.

طاهری حمایت، پشتیبانی، همدلی و همراهی مسئولان استان و شهر کرمان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را قابل تقدیر خواند و با اشاره به راه‌اندازی کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دادگستری استان کرمان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی پروژه‌ها را مورد بازدید قرار می‌دهد که تشکیل این کمیته و حمایت آنها موجب تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی از تملک حدود 95 درصد زمین مورد نیاز ساخت سیتی‌سنتر وکیل کرمان خبر داد و افزود: جابه‌جایی پاسگاه جنب این مجموعه با انجام توافقاتی صورت می‌گیرد.

طاهری با بیان اینکه در پروژه ستاره کرمان بیش از 120 غرفه تجاری در اختیار مردم قرار گرفت، ابراز داشت: مردم شرکای ما در اجرای پروژه‌ها هستند و ما باید مردم را برای بهره‌گیری از این طرح‌ها آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فقط از حدود 40 درصد پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان استفاده می‌شود در حالی که دستگاه‌های ذیربط باید مردم را به سمت این مرکز هدایت کنند تا معضلات شهری مانند ترافیک برطرف شود و با کاهش خودروها در اطراف خیابان به زیبایی شهر کمک کنیم.

طاهری با تاکید بر اینکه از سرمایه‌گذاری در کرمان و کرمانی‌ها بسیار راضی هستیم، خاطر نشان کرد: اگر مردم از پارکینگ استفاده کنند، امنیت خودروهایشان افزایش می‌یابد و سرمایه‌گذاران بیشتری هم برای اجرای پروژه‌های مختلف ترغیب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به داستان ورود خود به کرمان برای انجام سرمایه‌گذاری گفت: سیف‌اللهی شهردار پرتلاش کرمان که تلاش‌های وی به‌زودی برای مردم آشکارتر می‌شود و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با شناختی که از فعالیت‌های ما در اجرای پروژه‌های مختلف داشتند، سفری را به قشم انجام دادند و پس از بازدید پروژه‌ها از ما دعوت کردند تا برای سرمایه‌گذاری به کرمان بیاییم.

سرمایه‌گذار سیتی‌سنتر وکیل کرمان اذعان داشت: با بررسی‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که زمینه سرمایه‌گذاری در استان کرمان بسیار فراهم است.

طاهری عنوان کرد: برخورد مردم کرمان ما را برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان راغب کرد و ما برای سرمایه‌گذاری در کرمان احساس امنیت کردیم و در کرمان انگیزه، سرمایه و حمایت برای اجرای پروژه‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از دیگر استان‌ها هم برای سرمایه‌گذاری از ما دعوت شده است، خاطر نشان کرد: گروه سرمایه‌گذاری ما راغب است که ابتدا پروژه‌های خود را در مرحله نخست در کرمان اجرا کند و سپس به دیگر نقاط کشور برود.

طاهری بیان کرد: بافت قدیمی شهرها که در گذشته مرکز اصلی تجارت بوده و مردم اصیل و قدیمی شهر هم در این بافت زندگی می‌کنند در شهرها مظلوم واقع شده‌اند در حالی که بافت قدیمی دارای زمین‌ها و زمینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه است.

وی ابراز داشت: شهرداری کرمان راغب بود که ما پروژه‌های خود را در بافت قدیمی شهر اجرا کنیم و بی‌شک اجرای این پروژه‌ها موجب تحول و نوسازی بافت قدیم شهر کرمان می‌شود.

طاهری با بیان اینکه ایجاد شغل یکی از مهمترین دلایل انجام سرمایه‌گذاری است، گفت: در مجموعه ستاره کرمان برای 250 نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی شد و در پروژه سیتی‌سنتر کرمان هم برای حدود 800 نفر به‌صورت مستقیم ایجاد شغل می‌شود.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول