اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

مردم با انتخاب اصلح و حضور حداکثری‌ خار چشم دشمن شوند

مشاور سیاسی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مردم با انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات، خار چشم دشمن شوند.

مردم با انتخاب اصلح و حضور حداکثری‌ خار چشم دشمن شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه محمد‌علی قاسم‌زاده نداف در نشست بصیرتی نهضت روشنگران که با موضوع شور و شعور حماسی  برگزار شد، اظهار کرد: هر چه احساس ترس و آسیب‌پذیری استکبار جهانی از انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود، واکنش و حیطه تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی مسموم دشمنان نیز عمیق‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: از همین روست که امروز در شرایط خاص کشور و نزدیک شدن به آزمون بزرگ و خلق حماسه سیاسی، بوق‌های تبلیغاتی و خیل پلید مزدوران شیطان بزرگ در عرصه سایبری و امواج ماهواره‌ها تمام توان خود را به‌طور گسترده و فراگیر بر روی این جریان به کار بسته است.

مشاور سیاسی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن کمرنگ ساختن حماسه حضور امت بصیر و متدین است، افزود: دشمن تنها بر روی انتخابات متمرکز شده است.

قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: حضور و مشارکت در انتخابات لبه تیزی برای دشمن و کانون اصلی این ستیز تبلیغاتی شیطان بزرگ در داخل و خارج به‌شمار می‌رود.

وی اذعان داشت: باید بیشترین اهتمام امت روی انتخابات متمرکز باشد و با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ هوشیاری در مقابل توطئه‌ها و تاکتیک‌های متنوع دشمن مشارکت حداکثری و ضرورت وحدت جمعی را می‌طلبد.

مشاور سیاسی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن مروری بر انتخابات گذشته از مردم خواست تا با انتخاب اصلح و حضور حداکثری، خار چشم دشمن شوند.

انتهای پیام/69013/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول