اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

انجام 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی خرداد‌ماه سال‌جاری 13 هزار و 85 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف استان صورت گرفته است.

انجام 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مجموع گزارش‌های دریافتی واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان طی خرداد‌ماه سال‌جاری، 227 فقره برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار و 702 فقره بازرسی از واحدهای خرده‌فروش و عمده‌فروش صنفی شهرستان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مجموع بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان ابهر نیز یک‌هزار و 691 فقره اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 489 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان خدابنده طی خرداد‌ماه سال‌جاری انجام شده است، تصریح کرد: تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان خرم‌دره نیز 600 فقره بوده است.

وی تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای مختلف صنفی شهرستان ایجرود را 397 مورد برشمرد و یادآور شد: 206 فقره بازرسی نیز از واحدهای صنفی شهرستان ماهنشان صورت گرفته است.

شریفی مجموع پرونده‌های تشکیل شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان را طی خردادماه سال‌جاری یک‌هزار و 154 فقره اعلام کرد و افزود: 66 فقره از پرونده‌ها با جلب رضایت شاکی مختومه شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 70 فقره از پرونده‌های تشکیل شده با ارزش ریالی 500 هزار ریال و یا کمتر توسط مجمع امور صنفی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است، یادآور شد: 931 فقره از این پرونده‌ها در شهرستان زنجان تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های با ارزش بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال در استان زنجان 66 فقره اعلام شده است، اضافه کرد: در مجموع 18 فقره پرونده تخلف نیز با ارزش بیش از 10 میلیون ریال طی خرداد‌ماه سال‌جاری توسط مجمع امور صنفی استان تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده طی خرداد‌ماه سال‌جاری در استان زنجان را بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول