اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

انجام بیش از 8 هزار بازرسی از صنوف مختلف استان زنجان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تعداد بازرسی‌های انجام شده در صنوف مختلف را در استان 8 هزار و 325 مورد اعلام کرد و گفت: 211 پرونده بعد از بازرسی‌ها تشکیل شده است.

انجام بیش از 8 هزار بازرسی از صنوف مختلف استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی معصومی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان زنجان در سال‌جاری با بیان اینکه اغلب 44 قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم طی چند وقت اخیر قیمت ثابت داشته‌اند، اظهار کرد: پنج قلم کالا در چند روز اخیر کاهش و دو قلم نیز افزایش قیمت داشته است.

وی دلیل افزایش قیمت گوشت مرغ را تقاضای موجود در استان‌های دیگر دانست و افزود: کمبود نهاده‌ها هم از دیگر دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز محسوب می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان آغاز فصل برداشت سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی را از دلایل کاهش قیمت این دو محصول دانست و اضافه کرد: رصد نحوه خرید و فروش آهن‌آلات هم به کاهش قیمت آنها کمک می‌کند.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده در صنوف مختلف را در سطح استان زنجان 8 هزار و 325 مورد اعلام کرد و افزود: 211 پرونده بعد از بازرسی‌ها تشکیل شده است.

تقی‌لو اضافه کرد: 243 تخلف در جریان بازرسی‌های انجام شده در استان زنجان در صنوف مختلف ثبت شده است.

وی مبلغ ریالی تخلفات ثبت شده در بازرسی‌های صنوف مختلف استان زنجان را 3 میلیارد و 321 میلیون و 27 هزار و 90 ریال اعلام کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با ارائه گزارشی از موجودی کالاهای انبارهای استان گفت: در حال حاضر 3 هزار و 641 تن کالا در انبارها ذخیره‌سازی شده است.

وی از تشدید بازرسی‌ها برای کنترل بازار در استان زنجان خبر داد و گفت: تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر خبازی‌ها هم در دستور کار قرار دارد.

تقی‌لو تصریح کرد: تشدید و نظارت بر واحدهای توزیع عمده‌فروشی و خرده‌فروشی کالاهای اساسی مورد نیاز در ایام رمضان آغاز شده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول