اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد:

3 تیم بازرسی به پرونده تخریب تپه استانداری یاسوج رسیدگی می‌کنند

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون سه تیم بازرسی روی پرونده تخریب تپه استانداری کهگیلویه و بویراحمد کار می‌کنند.

3 تیم بازرسی به پرونده تخریب تپه استانداری یاسوج رسیدگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسام عشقی ظهر امروز در نشست رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان ارشد قضایی این استان به دو وظیفه سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در بازرسی، نظارت بر حسن اجرای امور در دستگاه‌های مختلف است.

وی آماری نه چندان جالب برای استانی کوچک همچون کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرد و ادامه داد: در سال 91 تعداد یک‌هزار و یک پرونده شکایت به بازرسی این استان ارسال شده بود که به نسبت استان تهران که در همان سال 2 هزار و 716 شکایت صورت گرفته، آماری بسیار تأمل‌برانگیز است.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با این آمار از تهران با آن جمعیت و کهگیلویه و بویراحمد با این جمعیت اندک، نشان می‌دهد که در آن‌جا تقریباً 2,5 برابر ما پرونده داشته‌اند.

عشقی تعداد شکایات در سال 90 این استان را 636 مورد دانست و گفت: اما در سال 91 این آمار چهار برابر شده است.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این نشست رسانه‌ای آمار نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته از سوی این دستگاه را 696 مورد ذکر کرد و افزود: جمع کل معاملاتی که بر آن‌ها نظارت شده 450 میلیارد و 335 میلیون و 643 هزار ریال بوده است.

وی تصریح کرد: میزان ابطال معاملات در این رقم عنوان شده بیش از 53 میلیارد ریال بوده که در مجموع نشان می‌دهد 12,5 درصد آن ابطال شده است.

عشقی از برگزاری 14 مورد جلسات شورای دستگاه‌های نظارتی این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته در رسیدگی به شکایات مردمی رتبه دوم کشور را کسب کردیم.

وی از رتبه اول سنجش سلامت اداری این استان در سال گذشته هم خبر داد و در ادامه به بحث تخریب تپه استانداری یاسوج پرداخت و گفت: همین را بگویم که اکنون سه دستگاه بازرسی بر روی پرونده تخریب کار می‌کنند که یکی از آن‌ها بازرسی وزارت کشور است.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول