اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان زنجان خبر داد

بازرسی 18 دستگاه اجرایی در زنجان طی سال گذشته

مدیرکل بازرسی استان زنجان از بازرسی 18 دستگاه اجرایی در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد.

بازرسی 18 دستگاه اجرایی در زنجان طی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا محمدی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر اجرای صحیح امور در ادارات کل استان از جمله موضوعاتی است که مورد توجه اداره کل بازرسی استان بوده و سالانه اقدامات بسیاری در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در راستای نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی 18 دستگاه مورد بازرسی قرار گرفتند، تصریح کرد: با بازرسی‌های انجام شده مشخص در برخی از ادارات اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

مدیرکل بازرسی استان زنجان همچنین به کشف تخلف در برخی از ادارات استان نیز در بازرسی‌های به عمل آمده اشاره کرد و افزود: بر همین اساس پس از بازرسی‌های به عمل آمده در مواردی که تخلف مشاهده شده بود، برخی از افراد به دادگستری معرفی شده و شش نفر از متخلفان نیز به خود دستگاه اجرایی مربوط برای رسیدگی به پرونده تخلف ارجاع داده شدند.

وی در ادامه به پرونده مربوط به تخلف یک شرکت زنجانی که اقدام به دریافت وام از یکی از بانک‌های استان به منظور معامله و تعامل با یک شرکت خارجی کرده بود، اشاره کرد، و گفت: با بازرسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سهام‌دار شرکت خارجی همین شخصی است که در شرکت زنجانی مشغول به فعالیت است و در تلاش برای تخلف است، که در این زمینه نیز برخورد مقتضی صورت گرفت.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول