اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ماه جاری صورت گرفت

انجام 7 هزار بازرسی از صنوف فعال استان زنجان

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی ماه جاری 7 هزار و 490 بازرسی از صنوف مختلف توسط گروه نظارت و بازرسی در استان زنجان انجام شده است.

انجام 7 هزار بازرسی از صنوف فعال استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی شامگاه سه‌شنبه در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان در سال جاری اظهار داشت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در استان وجود دارد.

وی از حل مشکل کمبود قند در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: شکر وارد شده به استان طبق فرهنگ رایج تبدیل به قند شده و به زودی روانه بازار می‌شود.

نارضایتی از قیمت غرفه‌های نمایشگاه کاسپین

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به نارضایتی غرفه‌داران از گران بودن غرفه‌های نمایشگاه کاسپین زنجان افزود: پرداخت کرایه این غرفه‌ها برای غرفه‌داران مشکل است این در حالی است که در این نمایشگاه بر تخفیف تاکید می‌شود.

وی زمان اعلام شده برای برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت از طرف مدیریت کاسپین نامناسب اعلام کرد و گفت: می‌توان این نمایشگاه را در زمان بهتری که در روزهای منتهی به ماه رمضان است برگزار کرد.

کاوندی به انجام 7 هزار و 490 بازرسی از صنوف مختلف توسط گروه نظارت و بازرسی اشاره  و تصریح کرد: 613 پرونده ناشی از این بازرسی‌ها تشکیل شده است.

وی مبلغ ریالی پرونده‌های متشکله ناشی از بازرسی‌ها را یک میلیارد و 480 میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور از مهم‌ترین تخلفات ثبت شده در بازرسی‌ها هستند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و کار گفت: اقدامات مقتضی برای پلمپ این واحدها بعد از انتخابات انجام می‌شود.

وی از ارسال 9 پرونده به تعزیرات حکومتی بعد از انجام بازرسی‌ها ناشی از شکایت‌های مردمی خبر داد.

کاوندی پوشاک، آهن و حبوبات را دارای بیشترین تخلفات دانست و تصریح کرد: در بین خدمات هم بیشترین شکایت‌ها از نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاوران املاک و کابینت سازان انجام شده است.

انتهای پیام/73004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول