اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات انجام شد

استقرار ایست‌های بازرسی در استان البرز

با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، نیروی انتظامی استان البرز اقدام به استقرار ایست‌های بازرسی در معابر اصلی شهرستان‌ها و شهرهای این استان کرده است.

استقرار ایست‌های بازرسی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در حالی که چند ساعت به آغاز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان باقی مانده است، نیروی انتظامی تدابیر ویژه‌ای برای تامین امنیت استان به کار بسته است.

مشاهدات خبرنگار فارس حاکی از آن است که نیروی انتظامی به همراه نیروی مقاومت بسیج اقدام به استقرار ایست‌های بازرسی در سطح شهر‌ها و معابر اصلی کرده‌اند.

بسیاری از شهروندان کرجی و حتی شهرستان‌های‌ دیگر استان البرز از این اقدام نیروی انتظامی تقدیر کرده و معتقدند که حضور آنها در سطح شهر پیش از برگزاری انتخابات، به مردم این اطمینان را می‌دهد که همچون ادوار گذشته رای گیری در امنیت کامل انجام خواهد شد.

* هیچ مشکل امنیتی برای برگزاری انتخابات نداریم

پیش از این نیز احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در کرج با تشریح تدابیر ویژه پلیس برای تامین امنیت انتخابات گفته بود که در استان البرز هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی و ماموران پلیس نقش حساس و مهمی در تامین امنیت جامعه در عرصه‌های مختلف بر عهده دارند.

گودرزی تصریح کرد: در ستاد انتخابات مرکزی و ستادهای انتخابات استانی نیز نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان اصلی به شمار می‌آید و وظیفه تامین امنیت تمام مراحل و بخش‌های انتخابات را بر عهده دارد.

این فرمانده ارشد نیروی انتظامی افزود: در بحث برگزاری انتخابات در استان البرز با توجه به تجارب گذشته و توانمندی بالای پلیس در استان و همچنین همکاری و تعامل خوبی که مردم همواره با نیروی انتظامی داشتند، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

گودرزی ادامه داد: در حال حاضر تمام اقدامات برای تامین امنیت بخش‌های مختلف انتخابات از جمله امنیت صندوق‌های رای در روز رای‌گیری، ستاد‌های انتخاباتی کاندیداها و بالاخره فضای شهری و تبلیغات انتخاباتی در استان البرز انجام شده است.

وی تاکید کرد: در استان هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و امنیت کامل را با استفاده از توانمندی‌های پلیس و تعامل خوبی که با مردم داریم برقرار کرده و همین روند را ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به توطئه‌های دشمنان خارجی برای مأیوس کردن ملت ایران و عدم برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و رقابتی گفت: مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی روز 24 خردادماه به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

گودرزی ادامه داد: دشمنانی که هر روز به دنبال ایجاد توطئه جدید علیه ملت ایران هستند، روز جمعه منتظر خلق حماسه بزرگی از سوی ملت باشند.

وی افزود: نیروی انتظامی و ماموران پلیس در استان البرز نیز روز جمعه به همراه خانواده‌های خود به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اتحاد و همدلی خود را با مردم ایران به نمایش خواهند گذاشت.

* فضای پر نشاط و همراه با امنیت در استان البرز

بر اساس این گزارش، در حالی که زمان زیادی تا آغاز انتخابات باقی نمانده است فضای پرنشاط،‌ شاداب و همراه امنیت کامل در استان البرز وجود دارد.

مردم در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس در شهرستان‌های مختلف البرز تاکید دارند که حضور ملموس پلیس در خیابان‌ها نشانه تلاش‌های آنها برای تامین امنیت بوده و این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2302/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول