اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و معدن ساری خبر داد

400 مورد بازرسی از 35 واحد خبازی در ساری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 مورد بازرسی از واحدهای تولید و توزیع آرد و خبازی‌ها به عمل آمده که از این تعداد 35 واحد متخلف شناخته شدند.

400 مورد بازرسی از 35 واحد خبازی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 مورد بازرسی از واحدهای تولید و توزیع آرد و خبازی‌ها به عمل آمده که از این تعداد 35 واحد متخلف شناخته شدند.

وی افزود: این واحدها با تشکیل پرونده به ارزش 67 میلیون و 500 هزار ریال به اتهام گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم کیفیت نان جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت اصلی نظارت و بازرسی از کارخانجات و عاملان تولید و توزیع آرد و خبازی‌های سطح شهرستان به صورت دقیق و هدفمند است که از ابتدای سال جاری خبازی‌ها از لحاظ قیمت نان، وزن چانه و نان، ساعات کاری، تحویل سهمیه آرد روزانه، موجودی آرد و کیفیت نان مورد بازرسی قرار گرفتند.

هادی‌نژاد افزود: به منظور تعیین و تامین به موقع آرد مصرفی مورد نیاز واحدهای خبازی شهرستان ساری و میاندرود با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی و همکاری فرمانداری، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو، اتحادیه صنف خبازان و عاملان تولید و توزیع آرد، به صورت مستمر حتی در شیفت عصر از واحدهای خبازی بازدید و بازرسی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی و کم‌فروشی واحدهای مختلف صنفی و غیرصنفی را با شماره تلفن 124 اعلام کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول