اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی انتخابات استان اردبیل:

282 نفر عهده‌دار مسئولیت خطیر بازرسی انتخابات در اردبیل هستند

رئیس بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: از اولین ساعات رأی‌گیری با به کارگیری 282 نفر بازرس انتخابات ریاست جمهوری سعی داریم مراقبت و مصونیت واقعی از آرای مردم را داشته باشیم.

282 نفر عهده‌دار مسئولیت خطیر بازرسی انتخابات در اردبیل هستند

فضایل عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: به استناد ماده 31 قانون انتخابات نیروهای بازرسی بر حسن اجرای انتخابات و کنترل مطلوب در این زمینه فعالیت کرده و انجام وظیفه می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سطح استان بیش از یک‌هزار و 601 شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده است که اگر به ازای هر 10 شعبه یک بازرس شعبه فعالیت کند، 160 نفر در امر بازرسی در شعب اخذ رأی مشغول می‌شوند.

عزیزی خاطر نشان کرد: البته این تعداد در استان اردبیل با توجه به گستردگی شهرها، بخش‌ها، روستاها و همچنین انجام بهتر امور و فعالیت سر بازرس‌ها به حدود 282 نفر می‌رسد که قطعاً حضور بازرسان بستر امنیت و آرامش بر انتخابات و کم شدن تخلفات را زمینه‌ساز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ما تا آخرین لحظات شمارش و اعلام نتایج انتخابات به وظیفه خطیر و قانونی خود عمل می‌کنیم و سعی وافری داریم تا با کمترین حاشیه انتخاباتی آرام و امن را داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از مظاهر انتخابات به نمایش گذاشتن عزم و اراده مردم در پیروزی غرورآفرین در تمام صحنه‌ها است، بیان کرد: همه دوستداران نظام از مشارکت بالای مردم لذت برده و بدخواهان نیز ناامیدتر از هر زمان دیگر سعی می‌کنند به نقطه‌ای خزیده و بر این عزم و اراده، شرمگین و خجالت زده باشند.

رئیس بازرسی انتخابات استان گفت: مردم بدانند که دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است ولی ملت ما امروز با حضور شورآفرین خود صحنه‌هایی را خلق کردند که مهم‌ترین صیانت از جمهوری اسلامی ایران در چهار سال آینده می‌باشد.

عزیزی در پایان سخنان خود یادآور شد: همه با قانع شدن به قانون و تمکین در برابر آن می‌توانند به اراده ملی و حضور شورآفرین مردم احسنت گفته و این فرصت حضور بالنده را غنیمت بشمارند.

انتهای پیام/62005/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول