اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

امروز بیداری اسلامی شکل جدیدی به خود گرفته است

امام جمعه چابهار گفت: امروزه بیداری اسلامی، شکل جدیدی در جهان اسلام به خود گرفته است.

امروز بیداری اسلامی شکل جدیدی به خود گرفته است

به گزارش فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چابهار در مسجد امام حسین (ع) اظهار داشت: پس از اینکه مردم بابصیرت ایران حماسه سیاسی را با مشارکت گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری به رخ دشمنان کشیدند، اکنون باید منتظر خلق حماسه اقتصادی با حضور همه آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان بود.

وی به فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان، ماه خوبی‌ها و فرصت مناسبی برای زدودن دل از گناهان است.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: در این ماه مسلمانان باید هوشیار باشند و به بهترین نحو ممکن از این ماه مبارک و فرصت‌های ناب آن استفاده کنند.

موسوی با اشاره به نتایج انقلاب‌های منطقه خاطرنشان کرد: امروزه بیداری اسلامی در جهان اسلام شکل جدیدی به خود گرفته است. با تحولاتی که اخیرا در منطقه شاهدش هستیم باید در انتظار انقلاب‌هایی جدید با سبک و سیاقی متفاوت در آینده باشیم.

امام جمعه چابهار در مورد رخدادهای اخیر کشور مصر اذعان داشت: مردم مصر از سیاست‌های غیر معقول رئیس‌جمهورشان خسته شده بودند و شخص محمد مرسی عامل اصلی اتفاقاتی است که این روزها در میدان التحریر رخ می‌دهد.

انتهای پیام/75002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول