اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

مساجد فیروزکوه در ماه رمضان از هزینه‏های آب، برق و گاز معاف شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: مساجد فیروزکوه در ماه مبارک رمضان از پرداخت هزینه‏های آب، برق و گاز معاف شدند.

مساجد فیروزکوه در ماه رمضان از هزینه‏های آب، برق و گاز معاف شدند

حجت‏الاسلام والمسلمین داوود ضمیررضوانی امروز در حاشیه مراسم غبارروبی مسجد جامع فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: فعالیت بیش از 50 مسجد شهرستان فیروزکوه در طول ماه میهمانی خدا به اوج خود می‏رسد.

وی ادامه داد: حضور مبلغان دینی در مساجد از جمله برنامه‏های همه ساله اداره تبلیغات اسلامی است که امسال نیز اجرایی می‏شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: علاوه بر آن، با حضور مبلغان دینی و مدرسان، برنامه‏های ویژه‏ای در ادارات، نهادها، حسینیه‏ها، تکایا و مؤسسات قرآنی فیروزکوه برگزار می‏شود.

وی گفت: ساماندهی امکانات مساجد از جمله کتاب‏های قرآن و مفاتیح‏الجنان، تامین روشنایی و غیره در طول دهه آخر ماه شعبان انجام می‏شود.

ضمیررضوانی با اشاره به برنامه‏های اجرایی دولت در فراهم کردن هر چه بیشتر زمینه حضور مردم در مساجد و بهره‏برداری از ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: مساجد فیروزکوه در این ماه از پرداخت هزینه‏های آب، برق و گاز معاف شدند.

وی یادآور شد: در طول سال، مساجد به طور مرتب غبارروبی می‏شوند، اما با عنایت به حضور چشم‏گیرتر مردم در مساجد در طول ماه ضیافت‏الله، نیاز به آماده‏سازی بیشتری است و غبارروبی ویژه‏ای در مساجد انجام می‏شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به کلامی از امام راحل که «مساجد سنگرند، سنگرها را حفظ کنید»، ابراز امیدواری کرد؛ روزی فرا برسد که همانند دوران اوایل انقلاب تمام تصمیم‏گیری‏ها و بسیج مردمی در مساجد صورت پذیرد.

انتهای پیام/2568/ت20 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول