اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

باید در ماه رمضان مردم را به مساجد جذب کرد

امام جمعه موقت ارومیه گفت: باید در ماه مبارک رمضان در راستای جذب اقشار مختلف مردم به مساجد تلاش کرد.

باید در ماه رمضان مردم را به مساجد جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: هیئت امنای مساجد و خادمان اماکن مذهبی باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند که اقشار مختلف مردم برای حضور در مساجد علاقه‌مند شوند.

وی بر لزوم بهره‌ گرفتن از سخنرانان برجسته در این ایام، تأکید کرد و افزود: برای اینکه فرهنگ رفتن به مسجد در بین مردم به ویژه جوانان نهادینه شود، باید از سخنوران عالم و متبحر استفاده کرد.

بابازاده به تحولات اخیر کشور مصر، اشاره کرد و افزود: دشمنان دین مبین اسلام از طریق مزدوران داخلی به دنبال فرونشاندن موج بیداری اسلامی در همه کشورها از جمله مصر هستند، بنابراین ملت‌ها باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

بابازاده فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان، تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این سخن دور از واقعیت و گزافه‌گویی نیست، به طوری که بزرگان این دین آسمانی فرموده‌اند « رمضان سرور ماه‌های دیگر و شب قدر این ماه سرور شب‌های دیگر است».

وی، کسب فیض و رسیدن به درجات عالی معنوی را در این ماه امکان‌پذیر، دانست و اظهار داشت: چنانچه به آداب این ماه و توصیه‌های اولیای دینی عمل کنیم، می‌توانیم برای دور کردن روح‌مان از آلودگی‌ها و ناپاکی‌ها گام‌های بلندی برداریم، و دیگران را هم برای گام برداشتن در این مسیر ترغیب کنیم.

انتهای پیام/61009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول